E-mail ophalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

karmeliet

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2009
Berichten
33
Als ik thunderbird open, dan moet ik steeds klikken op "e-mail ophalen". Vroeger gebeurde dat automatisch. Hoe kan ik dat terug verkrijgen aub?
 
Linker kolom, Mails van "karmeliet"> rechter klik> eigenschappen> Serverinstellingen> Vinkje "Op nieuwe berichten controleren bij opstarten".
Bij elke account controleren.
 
Verder kan je bij extra> opties> opstellen aangeven om de hoeveel minuten er nieuwe email opgehaalt moet worden
 
Dat vinkje staat reeds bij "berichten automatisch ophalen", maar toch doet ie het niet.
Op zichzelf is dat niet zo erg, maar als het toch automatisch kan, en ooit gewerkt heeft?
 
Wat gebeurd er dan?
Krijg je een melding? Of krijg je een passwrod vraag?

Als het vinkje er staat, is het goed.

Heb je meer dan 1 emauil account?
 
Ik heb maar één email account. Hij vraagt geen paswoord. Dus als ik klik op email ophalen dan wordt ik verbonden en krijg mijn mails binnen.
 
Dus je hebt ten minste dezelfde vinkejs als in de bijlage?

Zo ja, wellicht even backup maken van je mails enzo, middels MozBackup (klik) en dan nieuwste downloaden en instaklleren.
Dan weer met MozBackup terugzetten.
 
Ik ga dat straks of morgen proberen, want ik moet nu weg. Ik laat iets weten.
 
Sorry voor het laattijdig antwoord, maar de voorbije week is mijn vader overleden.
Mijn probleem is ondertussen opgelost.
 
Fijn dat je pc weer naar behoren werkt.

Gecondoleerd met het verlies van je vader en veel sterkte bij het verwerken van het verdriet.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan