E-mail opslaan?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mena
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Mena

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2001
Als je een e-mail opslaat gebruik je extensie .eml en krijgt het bestand een icoontje van een envelopje. Dit heeft altijd goed gewerkt, maar er heeft iemand hier aan mijn computer geprutst en bij een opgeslagen e-mail gekozen: OPENEN MET en dan het verkeerde programma aangevinkt. Ik wil dat nu terug goed zetten, maar het lukt niet geweldig goed. Wat moet ik nu juist selecteren in het menu: OPENEN MET?

Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groeten,

Mena

Outlook Express ..

Ja maar Outlook express staat niet in die lijst met namen. Dus nam ik overige, dan c:/ program files, en dan kom je in die map van OE en dan heb je daar dat exe bestand enzo... Maar welke daarvan moet ik nemen? Ik heb voor dat ik hier poste daar alles al van geprobeerd... en dan heb ik nog de goede niet.

En wat is er met dat archiefmapje?

Bedankt alvast,

Mena

Outlook express is op te starten via msimn.exe

Geplaatst door Mena
En wat is er met dat archiefmapje?

Mena

Als je op D een archiefmap van OE maakt en in de instellingen van OE bij Extra > Opties > Onderhoud > Archiefmap naar DIE map -die je op D hebt gemaakt- verwijst, dan ben je je e-mails nooit kwijt (als je een crash hebt of zoiets).

Eh, dan moet je eerst even de inhoud van de huidige archiefmap (C / Mena / Local Settings / Identities / Application Data / {1128EF58.........} / Microsoft / Outlook Express) kopiëren naar die nieuwe map.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan