E-mail opties Office 2013 werken niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ropie58

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2006
Beste mensen,

Ik heb onlangs Office 2013 geïnstalleerd en nu merk ik dat in de "Opties voor Outlook" (tabblad E-mail) de volgende "knoppen" geen rol-/keuzemenu geven om verder te gaan: "Editoropties...", "Spelling- en AutoCorrectie...", "Handtekeningen..." en "Briefpapier en lettertypen...". Ik kan klikken wat ik wil, maar er gebeurt niets. Kan iemand van jullie mij misschien aangeven wat hier fout gaat, maar beter nog, hoe ik dit probleem kan elimineren? ;)

Ik hoor graag van jullie.

B.v.d.

Robert.

Hallo Manamana,

Dank voor je reactie. Sorry, dat ik er zo laat op heb gereageerd - omdat het probleem voor mij niet echt een halszaak is, is mijn aandacht voor het probleem er ook gewoon een beetje bij ingeschoten... De suggestie die je aangaf, waarvoor dank, was mij bekend en had ik ook al geprobeerd voordat ik het berichtje op het forum plaatste. Ook een re-install heeft het probleem NIET opgelost. Misschien toch dieper Windows in??

Groeten,

Robert,

Dank je wel. Ik ga kijken, en kom ik er niet uit dan kijk ik wel of Microsoft nog wat voor mij kan betekenen. Maar zoals gezegd, het probleem heeft geen prioriteit.

Groetjes,

Robert ;)

Oh oke dat is goed. Laat weten hoe het afliep a.u.b. Groet.

Hallo manamana,

Het probleem is opgelost. Weliswaar vrij drastisch, maar toch... Ik heb zojuist mijn computer opnieuw vanaf "scratch" moeten installeren. Daarna Office 2013 opnieuw geïnstalleerd en alles werkt naar behoren...

Zoals beloofd, zou ik het je laten weten...

Groeten,

Robert.:)

Dat is inderdaad drastisch. Maar het werkt weer. Top en dank je ook. Groet manamana.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan