hoogvlieger
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 okt 2000
- Berichten
- 142
Tot voor kort had ik Wanadoo als provider. Als ik mijnpost op wilde halen klikte ik op het envelopje boven in de balk en ziedaar daar waren de e-mails.
Nu bel ik sinds kort in via tele2, ik heb de instellingen op mijn computer gewijzigd kan alleen de mail niet via bovenstaande wijze binnen halen.
Als ik dit doe krijg ik een window met de volgende tekst;
Aanmelden Pop.tele2.nl
Geef uw gebruikersnaam en het wachtwoord voor de volgende server op
Server pop.tele2.nl
Gebr naam …………… (hier voer ik mijn email adres op)
Wachtwoord……………….(hier vul ik het door mij bedacht ww in
Als ik vervolgens ok klik dan verschijnt binnen enkele seconde dit venster wederom.
Het verzenden van post lukt ook niet, ik krijg een melding dat er een probleem is opgetreden bij de email server
Server fot 0x800ccc90 foutnr 0x800ccc92 poort 110
Kan de host niet vinden
Socketsfout 11001 foutnr 0x800ccc0D
Nu bel ik sinds kort in via tele2, ik heb de instellingen op mijn computer gewijzigd kan alleen de mail niet via bovenstaande wijze binnen halen.
Als ik dit doe krijg ik een window met de volgende tekst;
Aanmelden Pop.tele2.nl
Geef uw gebruikersnaam en het wachtwoord voor de volgende server op
Server pop.tele2.nl
Gebr naam …………… (hier voer ik mijn email adres op)
Wachtwoord……………….(hier vul ik het door mij bedacht ww in
Als ik vervolgens ok klik dan verschijnt binnen enkele seconde dit venster wederom.
Het verzenden van post lukt ook niet, ik krijg een melding dat er een probleem is opgetreden bij de email server
Server fot 0x800ccc90 foutnr 0x800ccc92 poort 110
Kan de host niet vinden
Socketsfout 11001 foutnr 0x800ccc0D