e-mail probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

handi

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
E-mail problemen

Hallo allemaal,

Ik heb problemen om een e-mail te verzenden.
Als ik alleen tekst verstuur gaat het goed, als ik er een image bij plaats wordt de hele mail versleuteld en een tig aantal keren verstuurd.
Ben al met alles wat ik vinden kan op virussen aan het scannen geweest zonder resultaat.
Iemand een idee wat er verkeerd zit?
werk met outlook express en windows xp home
alvast bedankt
dick

Stuur je die afbeelding als bijlage? Gaat het wel goed als je deze invoegt als afbeelding:

Afbeeldingen in een bericht invoegen

Klik in het berichtvenster. (dus in het lege veld)
Klik in het menu op Invoegen en dan op Afbeelding en zoek (blader) het bestand dat u wilt invoegen. Dubbelklik er op sluit het schermpje af met OK.

ik heb alle manieren al geprobeerd,
als bijlage, of image invoegen, maar het resultaat blijf hetzelfde

dick

De reden waarom ik je vroeg naar je verbinding is het feit dat mijn broer ook klaagde dat ik files niet goed zipte of verstuurde. Achteraf bleek het aan zijn verbinding te liggen die alles vernielde. Wel was het bij hem ADSL.

In OE/Extra/Opties, tabblad Beveiliging staat het bij mij zo en bij jou? (heb ook kabel en geen problemen)

b6wobt.jpg

Bij je provider staan ook vaak instellingen van je Emailprogramma op een site, kijk ook daar eens.

hallo

afbeeldingen in html e-mail blokkeren

Bijlagen

• outlook.jpg
    outlook.jpg
    83,2 KB · Weergaven: 43
Ik heb die optie niet maar als je deze uitvinkt maakt dat niks uit? Misschien hebben anderen nog een tip.

hoi,
heb het al geprobeert met uitvinken, en alles wat je daar volgens mij maar kunt bedenken, maar dat maakt niks uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan