E-mail server niet berijkbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

andre2

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2010
Berichten
117
Goede morgen Allen,

Sinds twee dagen krijg ik geen mail meer binnen . Wat is er voor die tijd gebeurd.? Een paar dagen achter elkaar wel 100 , dan weer 40 spam mails binnen gekregen , allemaal onder elkaar in een mail. Die heb ik verwijderd ,tot een paar keer toe ook de e-mail prullenbak leeg gemaakt. Hierna krijg ik geen mail meer binnen.
Ik heb mijn mailadres als domein naam onder gebracht bij Domeinhuis (easyhosting) . Daar kan ik gewoon inloggen en mijn e-mail adres zien. Er zijn geen berichten te zien . Via webmail kom ik ook niet in mijn e-mail adres. Als ik vanaf een adres een mail er naar toe zend, komt het niet aan, krijg ook geen foutmelding terug. Omdat mail.kpnmail.nl de uitgaande server is ,kan ik wel mail verzenden. Ik heb al heel het internet afgeschuimd ,maar kom niet verder.
Voor mijn gevoel is de inkomende server van de aardbodem verdwenen.
Ik kom nog wel op mijn website, maar dat staat er los van denk ik .

Misschien iemand die weet wat er gebeurd is ?

Met vriendelijke groet , Andre
 
Zou eens een mailtje sturen naar easyhosting, klinkt alsof de mailserver op jouw domein geblokkeerd is vanwege die hoeveelheden spam.
 
Beste Allen

Dank voor de reactie , het probleem intussen opgelost. Door die spam was het wachtwoord automatisch veranderd

dit bericht kan sluiten
 
Dat bedoelde ik dus..succes maar weer :thumb:
Sluiten kun je zelf rechtsboven in je vraag, vinkje...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan