E-mail terugzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasper199739

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2009
Hallo,

2 weken geleden heb ik windows 7 opnieuw geinstalleerd. Alle mappen van C: program files zijn hierbij bewaard gebleven in de map windows.old . Nu wou ik vandaag proberen om de map Windows live inclusief windows live mail weer terug te zetten in de nieuwe program files map.
Alleen nu ik windows live mail open staat mijn oude e-mail er niet tussen. Weet iemand hoe ik die tevoorschijn kan halen?

Jasper.

Windows Live Mail (Windows Live)
Windows Live Mail slaat het e-mailarchief (inclusief de agenda en RSS-feeds) standaard op in de map Windows Live Mail. Onder Windows XP is deze map terug te vinden op de locatie C:\Documents and Settings\inlognaam\Local Settings\Application Data\Microsoft en onder Windows Vista/7 op de locatie C:\Gebruikers\inlognaam\AppData\Local\Microsoft. Elk e-mailbericht, contactpersoon of RSS-feed wordt afzonderlijk opgeslagen, er is dus geen sprake meer van één databasebestand

Bron: SchoonePC.

Je zal in de windows.old moeten zoeken naar de oude locatie van de mail.

Ik meen dat mail ook wordt opgeslagen als eml.
Je kan laten zoeken incl. in verborgen en systeeembestanden naar *.eml

Je zal naar de gebruikers map moeten gaan. Niet naar de map met het progrmma.

Dit staat ook in de map Windows.old?
Zo ja, zal je de weergave aan moeten passen om ook systeembestanden en verborgen betsanden ondetr ogen te krijgen.
Later wel weer terug zetten

Het pad is Gebruikers\inlognaam\AppData\Local\Microsoft
Dit moet wel in de map windows.old staan!!
Alles is hierboven toch al aangegeven!
Die map staat normaal verborgen, dus ik ga er van uit ook niet te zien ( zonder aanpassing mapopties ) in windows.old.

Zo niet houdt het hier op en dien je de opteis weer op standaard in te stellen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan