E-mail verdwijnt in zwart gat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dick Borstlap

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
2.297
Sinds 2 dagen verdwijnt mijn e-mail.

Ik heb meerdere accounts, waarvan er 1 via SpamArrest loopt.
De andere accounts barsten van de spam, ter controle haalde ik mail op bij zo'n account en die kwam gewoon binnen (inclusief 5 virussen).

Mijn hoofdaccount, dat via SpamArrest loopt, werkt niet. Als ik het niet via SpamArrest laat lopen werkt het ook niet. Ik stuurde mezelf een mail rechtstreeks en het verdween.

Ik heb SpamArret op de hoogte gebracht. De Amerikanen gaan onderhand aan het werk hè?

Ik gebruik OE6 en WinXP SPI.

Wie weet raad?
 
Ahum. De kwestie is opgelost.
Mijn server is aan anti-spam gaan doen en al mijn mail lag op een tot nu toe voor mij onbekende plek bij m'n server.
Wat een ellende allemaal....
 
Ah.. hier zat je dus..
Blijkbaar is het probleem al opgelost. Normaal gezien moet er bij je provider ook de optie bestaan om de spam als spam aan te duiden en toch naar je mailprogramma laten doorsturen zonder het direkt van de server te wissen, want het kan wel eens best gebeuren dat je provider ook mails van kennissen als spam gaat aanzien en die dan ook direkt van de server te wissen.
Tegenwoordig kan je in bijna ieder mailprogramma je eigen spamfilters bouwen en zo dan de 'spammails' die aangeduid werden door je provider naar een aparte mailbox te laten komen.
 
Ik heb van doen met Franse snoeshanen: Wanadoo France: de dingen zo ingewikkeld mogelijk maken. Inmiddels heb ik ingesteld dat alle mail naar mijn Antispam programma (SpamArrest.com) gaat, maar het gebeurt gewoon niet. Misschien morgen.. ;)
 
Het is nog waar ook! Vandaag loopt m'n e-mail normaal door. Hèhè.
Soms moet je iets niet willen begrijpen maar geduldig op de oplossing wachten..
 
Aah, das al goed nieuws... en is het je ook gelukt om ze dus naar een aparte "spam"mailbox te omleiden??:)
 
Beetje ingewikkeld: ik had mezelf de luxe gepermitteerd van een betaald spamfilter (SpamArrest.com) en toen kwam mijn provider met een optie Antispam-Plus. Hier deed ik dom, tenminste, ik heb nog andere emailadressen dus ik dacht, dat is voor die andere adressen, maar toen kwam Antispam-Plus in de war met SpamArrest...
Kun je het nog volgen? :D
 
Ik denk wel dat ik je ergens kan volgen... de spam worden beiden op de servers dus gefiltert en verwijdert. (blijkbaar ben je nu heel goed beveiligd..:D ), maar dit kan inderdaad conflicten geven, want beide antispamprogramma's zullen dus gebruik maken van hun eigen filters en de spam aanduiden met hun eigen marks. Zodus, ja, misschien beter in jouw geval om de antispamfilter van je provider uit te schakelen (want daar denk ik toch dat er daar een optie voor bestaat) en gewoon je spamarrest.com verder gebruiken. Tenzij de spamfilter bij je provider krachtiger en effectiever werkt... dus in dat geval dan spamarrest uitzetten. Hier zal je dus een keuze moeten maken. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan