e-mail verdwijnt uit "ontvangen" nadat bericht is doorgestuurd

Status
Niet open voor verdere reacties.

devriesje

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2004
MS office pro; Outlook icm MS Excange
Wanneer ik een ontvangen bericht doorstuur, verdwijnt dit bericht op mijn laptop uit de lijst ontvangen berichten en dat is super lastig! (in outlook online blijft het bericht wel zichtbaar)
Het eea heeft vast te maken met een instelling, maar onze helpdesk komt er niet uit ...

Iemand een tip?

Kijk eens in de "weergave"-instellingen van Outlook. Mogelijk hebt u per ongeluk uw inbox zo ingesteld dat alleen "ongelezen" berichten worden weergegeven. Wanneer u een bericht doorstuurt, wordt het technisch gezien gemarkeerd als "gelezen", dus Outlook (volgens uw weergave-instellingen) zorgt ervoor dat het bericht verdwijnt. Reset de weergave en u zou al uw berichten (gelezen + ongelezen) samen moeten zien.

ik kan het bericht wel openen, zolang ik het maar niet doorstuur, blijft het bericht in de Inbox staan, het bericht verdwijnt daaruit pas, nadat het doorgestuurd is.

overigens: online blijft het bericht wel in de inbox staan nadat het doorgestuurd is

Herhaling van het probleem heeft geen zin. Wel zin heeft het nakijken van de opties die in post 2 staan.

Volgens mij heeft TS wel degelijk aanvullende informatie gegeven; en het probleem lijkt mij daarmee duidelijk (als je Outlook ook zelf gebruikt).
Ik heb het even bij mijzelf getest, en ik herken het daar niet, de mail wordt wél als Gelezen gemarkeerd, maar blijft bij mij in de Inbox staan.

Outlook Doorsturen.jpg
Ik vind in de Instellingen niet zoveel wat ermee te maken kan hebben, maar wellicht heeft het vinkje <Doorgestuurde berichten opslaan> er mee te maken. Kijk eens of dat bij jou aan staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan