• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

E-mail versturen van uit excel maar via mijn werk mail adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

glda19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jan 2008
Hi

Nu heb ik een vraagje voor de knappe koppen hier.
Ik heb zelf al gekeken op internet maar voor wat ik zou willen nog niks gevonden maar denk ook niet dat het kan.

Bij ons heeft iedereen op het werk een mail adres . Dit staat voor alle mensen die werken in de verschillende werkplaatsen in outlook geïnstalleerd op onze tablets.
En van thuis uit kunnen we ook onze mail raad plegen via office.com

Wat ik zou willen is dat ik vanuit ecxel een mail kan sturen via de outlook webversie zodat ik een mail kan sturen met mijn werkmail .
Ik ken niet gegeven om thuis via thunderbird of outlook de mail van het werk te configureren en wat ze ook niet zullen toe laten.

Hi,

Gaat niet lukken outlook web versie ondersteunt sowieso niet dat je mail via Excel verstuurt,
wat je kan doen is mits je Outlook mail (niet de Nieuwe Outlook app) op je computer thuis geïnstalleerd heb staan. dan kan je werkaccount aan Outlook toevoegen en je werkadres als primair instellen

Zoals ik zei heb ik geen Outlook mail op pc staan. En ken ik de nodige zaken niet op de mail van het werk thuis te configureren.
Maar geen probleem. Maak dan wel de mail op het werken. Thuis houd ik bepaalde zaken in excel bij als controle om als het niet in het systeem is ingevoerd door te geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan