e-mail versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

anstof

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2003
Sinds kort heb ik outlook 2010 en inneens heb ik een probleem met versturen van e-mail. Ik kan wel e-mail ontvangen maar versturen lukt niet meer. Volgens mij zijn de instellingen juist ingevoerd, misschien dat ik ergens heb aangezeten wat ik niet had moeten doen, maar zou niet weten wat. Weet misschien iemand wat er aan de hand is?

Mvg,
Anstof

Waarschijnlijk heb je het verkeerde smtp adres ingevuld bij de instellingen. Kijk (Hier voor welk smtp adres je in moet vullen. Deze is afhankelijk van je mailhost.

Nee hoor, deze instelling is goed. ik heb alles dubbel gecontroleerd maar kan niets vinden.

Mvg,
Anstof

Ik heb hetzelfde probleem op allebei mijn computers. Ik dacht eerst dat het lag aan een update van de AVG-virusscanner, maar ik heb nu kasperski geïnstalleerd en dat heeft het probleem niet verholpen. Het is wel raar dat ik wel nieuwe e-mails kan versturen, maar als ik een bericht beantwoord of doorstuur blijven ze in Postvak-uit hangen. Ik krijg geen foutmelding. Ze blijven gewoon staan. Ik gebruik Outlook 2007 en heb niets aan de instellingen veranderd.

mail versturen.jpg
Ik zie nu dat als ik een berichtje doorstuur bij de optie Bezorging uitstellen "niet versturen vóór <datum> en <tijd>" aanstaat (zie bijlage). Als je in het Lint op het kleine pijltje rechts (tabblad Opties >> meer opties) klikt kun je in het dialoogvenster die optie uitschakelen.

Laatst bewerkt:
Ok, Dit MOET lukken.

Heb het ook vaker gezien, verwijder je mail en je account uit 2010 (zorg wel dat je backup heb natuurlijk)
en als dat gebeurt is start outlook 2010 op (moet tie als het goed is helemaal leeg zijn)
en voeg je alles weer toe (mail en account)..
dan zou als alle andere oplossingen falen dit moeten werken.

Succes en de Groeten

Mieremet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan