e-mail zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

La_la__help

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jun 2005
Berichten
2
Ik weet niet of het technisch mogelijk is om voor een gewoon mens ( die dus niet heel goed me pc's kan werke ) e-mails van een jaar geleden terug op te sporen.
Die e-mails waren toen niet belangrijk voor mij, maar nu wel... jammer genoeg heb ik ze dus gewist. Nu vraag ik mij af of ik die nog ergens terug kan vinden. En indien ik dit zelf zou kunnen, zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik dat dan moet doen?
 
volgens mij (als ze niet meer in de map Verwijderde Items, etc. staan) ben je ze voor goed kwijt.
 
Ik denk dat ze nog wel ergens terug te vinden zijn.
Zeker wanneer je in de tussentijd zo af en toe op "archiveren" hebt gedrukt en de PC in de tussentijd niet hebt geformateerd.
Waar kan ik je niet vertellen, maar de echte cracks van deze site zullen zo wel wakker worden.

Fonz
 
Ben bang dat je ze dan ook voorgoed kwijt bent.
Het is al een lange tijd geleden dat je de bestanden verwijderd hebt dus is de kans groot dat je bestanden overschreven zijn.

Nog enkele lichtpuntjes:
PC inspector.
Restoration
 
Ik kan me herinneren, correct me if I'm wrong, dat dit soort bestanden in een aparte map worden opgeslagen als een soort van archief bestand, wanneer je ze ooit hebt gecomprimeerd en/of gearchiveerd.

Fonz
 
en de mails stonde niet in outlook express maar in hotmail... tja ik zal de hoop maar al opgeve
 
hotmail mails worden niet op je pc bewaard ... tenzij je via outlook ( express ) hotmail binnenhaalt ... ik vrees dat ze verdwenen zijn ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan