Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Ik werk op de vaste Desktop met OS 2000 Pro en op de laptop met XP, en op alle twee met Outlook expres 6, hoe kan ik op de twee computers de zelfde e-mails binnen halen, en wat is de juiste instelling , of gaat dat niet, graag uw hulp

In OE/Extra en klik op Accounts en selecteer de account alwaar de post mee wordt opgehaald, klik dan op Eigenschappen en vervolgens op het tabblad geavanceerd, vink aan bij Bezorging, "Een kopie van berichten op de server achterlaten." Zo kan de andere gebruiker (in dit geval een andere pc) ook de post ophalen.

Je kan een kopie op de server achterlaten en bijvoorbeeld na een bepaalde tijd laten verwijderen, of laten verwijderen als je de berichten verwijdert uit verwijderde items. Kijk even onder opties.

IK heb dat zo gedaan , maar ik heb ook account , dan algemeen " heb ik onder aangevinkt account opnemen bij berichtverzending en synchronisatie " moet dat aangevinkt blijven of mag dat op alle twee de PC,s uit staan

Staat bij mij al standaard zo, volgens mij maakt dat niet uit? Lukt het nou met de gegeven tips?

Gezina,
Ik doe op mijn vaste pc 3 emails aan me zelf, dan zet ik de outlook op de vaste pc af, dan wacht ik even en start mijn draadloze laptop op en open outlook expres maar ik krijg die e-mails niet binnen op mijn laptop, wat doe ik fout, graag uw hulp

Mogelijk moet je op beide pc's de instellingen in OE hetzelfde zetten, ik kan dat bij mijzelf niet meer checken (andere pc is wijlen) maar zo werkte het wel altijd bij mij, iemand anders nog een ingeving?

Moet werken met "berichten achterlaten op de server". Werk hier ook met 2 pc's en beiden krijgen alle mails binnen. Moet wel op beide pc's ingesteld staan om ze op beide te lezen.

Ook handig met herinstalleren, oude mails komen weer terug:)

Uiteraard moet DAT account ook op de andere pc staan:) , anders krijgt de andere pc die mail natuurlijk nooit binnen. Ik heb het vermoeden dat je dat niet gedaan hebt.

Laatst bewerkt:
Misschien ***lige vraag maar zijn je emails wel verzonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan