Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea van den Bos

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2002
Ik heb een vraag ik wil overstappen naar KPN en daar heb je dus geen provider bij dus ook geen e-mail adres. Wat is dan het alternatief daar voor weet iemand het ?

Alvast bedankt .

Een alternatief voor wat precies? Je wilt wel naar KPN maar je wilt ook een email adres? Of wil je ADSL zonder provider, waar nu mee geadverteerd wordt?

Ik zou persoonlijk niet naardie optie van KPN gaan.
Kost 19.95 zonder E mail adres en homepageruimte.
Voor 14.95 ben je al klaar bij een ander met E mail adres en homepage ruimte.

De vraag is niet erg duidelijk. Bedoel je dat je Direct ADSL van KNP wilt nemen? Je hebt dan geen provider en dus ook geen e-mailadres bij een provider (dus geen adres als thea@planet.nl of thea@hetnet.nl of iets dergelijks). Je zult dan dus op een andere manier aan een e-mailadres moeten komen, bijvoorbeeld via Hotmail, Freemail, Yahoo, etcetera.

Ik zoek een interprovider voor mijn email want je hebt bij KPN inderdaad ADSL zonder provider. Ik heb er nu één bij Planet en wi overstappen want dat scheelt me veel geld.

Geplaatst door theabuitenhuis
Ik zoek een interprovider voor mijn email want je hebt bij KPN inderdaad ADSL zonder provider. Ik heb er nu één bij Planet en wi overstappen want dat scheelt me veel geld.

Heb je nu ADSL van Planet? Dat ís ADSL van KPN hoor, maar dan wel met provider (Planet dus).
Of begrijp ik je verkeerd?

Waar kan ik dat dan vinden want ik heb dus al een adsl modem en via de kabel gaat het hier nog niet?

HetNet heeft een abonnement voor 19,95 euro inclusief het KPN-tarief, lees ik: http://www.hetnet.nl/adslinstapsurfen/kosten.html
(je hebt dan wel een héle krappe datalimiet, nl. 250 MB per maand. Voor overschrijding daarvan betaal je 0,01 euro per MB)

EDIT: maar elders op dezelfde site staat dat het 14,95 euro kost:

ADSL INSTAP SURFEN van Het Net zal geïntroduceerd worden voor EURO 14,95 incl. BTW per maand. Dit bedrag is slechts samengesteld uit een deel. KPN brengt per maand een vast bedrag van EURO 14,95 incl. BTW in rekening. Het Net brengt verder geen bedrag in rekening.

http://www.hetnet.nl/adslinstapsurfen/faq.asp

Laatst bewerkt:
Ik ben er uit ik blijf bij Planet mijn email adres houden en ga internetten via KPN ADSL-direct.

Ik bedank iedereen voor het lezen en reageren op mijn vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan