E-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronalddenhartog

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 nov 2006
Berichten
2
wie kan mij helpen
Ik heb drie mail adressen, Standaard heb ik ingesteld op Ronald,als ik een Standaard mailtje verstuurd gaat dat automatisch met Ronald en als ik een mailtje door wil sturen krijg ik een andere mail adres te zien .terwijl ronald als Standaard staat ingesteld

wie kan mij vertellen wat ik moet doen.
 
Wat is je vraag precies? Ik weet wel, dat als ik in Outlook Express een e-mail ga verzenden, dat ik dan wel aan moet geven vanuit welk e-mailaccount ik dat doe. Als je meerdere e-mailaccounts hebt aangemaakt, verschijnt er naast de balk met de afzender een driehoekje. Als je daar op klikt, komen de andere e-mailaccounts te voorschijn en kun je dus je keus bepalen. Ik doe er een voorbeeld bij.

Is dat wat je bedoelde?
.
 

Bijlagen

  • OESenders.jpg
    OESenders.jpg
    39,6 KB · Weergaven: 20
Als deze drie moet wel een eigen e-mail adders hebben en dus drie account hebben.
 
bedankt voor je reactieDat is wat ik bedoel,maar elke keer als ik een mailtje wil doorsturen moet ik hem verzetten op ronald, kan dat niet standaard ingesteld worden (met een nieuw mailtje versturen heb ik geen last)
Nee, als je meerdere e-mailaccounts hebt aangemaakt in Outlook Express dan zul je per e-mailaccount een regel in dat adresbalkje moeten selecteren.
Als je altijd met één e-mailaccount wilt werken, dan zul je de andere mailaccounts moeten verwijderen. Meer smaken zijn er niet.
(Zo'n moeite is het toch niet om even een andere regel te selecteren voor je op Verzenden drukt?)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan