e mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

corenwilna

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2006
Berichten
26
Als ik een email binnen krijg en er wordt in dat mail verwezen naar een website (url) en ik klik vervolgens op de verwijzing, dan komt er een raster in mijn beeldscherm, waarop staat Koppeling Zoeken. Ik kan hier vervolgens niets mee en ook de site kan niet worden geopend. Dit zelfde heb ik, als ik een mail binnen krijg van b.v.Elsevier, de dagelijkse nieuwsbrief. Een onderwerp begint dan met een aantal zinnen. Vervolgens staat er in rood LEES MEER. Als je dat aanklikt zou het zo moeten zijn, dat dan het gehele artikel gelezen kan worden. ook dit lukt niet. Het gehele artikel verschijnt niet. Wie weet er een opliossing?
 
kan je ook niet met je andere muisknopp op die link klikken en dan openen in nieuw venster of openen met browser ofzo want een internetsite bekijken in het venster van je email gaat nooit lekker.

en wat gebeurt er als je op de link hieronder bijv. klik

www.google.nl
 
Mocht het Outlook Express zijn en Internet Explorer dan het volgende doen...


1. Open Explorer (de Verkenner) en kies het menu Beeld en klik op Mapopties en vervolgens op Bestandtypes

2. Klik op URL:bestandsoverdrachtprotocol in het vak Geregistreerde bestandstypen en klik vervolgens op Bewerken. Daarna klik je onder Acties op Open en dan op Bewerken.

3. In het vak Toepassing die is gestart voor de actie wordt het pad naar je browser waarschijnlijk weergegeven met een korte bestandsnaam.

4. Mogelijk staat er zoiets als c:\progra~1\intern~1\iexplore.exe. Wijzig dit in het volgende pad: "c:\program files\internet explorer\iexplore.exe" (inclusief aanhalingstekens). Gebruik je een andere browser, voer dan het pad naar het exe-bestand van die browser.

5. Klik op OK en klik op Sluiten.

6. Herhaal stap 2 tot en met 4 voor de volgende geregistreerde bestandstypen: URL:Gopher-protocol,URL:HyperText overdrachtprotocol en URL:HyperText overdrachtprotocol met privacy.

7.Klik tot slot op Sluiten.
Ga naar Outlook Express en test een link, die zou het nu moeten doen

Met dank aan mverlaan die het vertaald heeft !!
 
Per mail een reactie ontvangen van 'corenwilna'

Bedankt voor de snelle reaktie, maar helaas kan ik de door jou aangegeven
links niet openen vanwege hetzelfde probleem als dat ik heb aangegeven.Ik ga
ze nu maar kopieren en in de adresbalk zetten.

Groet Cor Duran
 
Als eerste moetje even naar 'Extra', 'Opties' en het tabblad 'Beveiliging' toegaan. Bij de sectie 'Selecteer de Internet-beveiligingszone die u wilt gebruiken' plaats je een vinkje voor de optie 'Internet-zone'. En als je toch op het tabblad 'Beveiliging' aan het werk bent, dan haal je het vinkje weg dat voor het veld 'Afbeeldingen en andere externe inhoud in HTML E-mail blokkeren' staat. Deze handelingen zorgen ervoor dat Outlook Express wat meer bewegingsvrijheid krijgt en mogelijk is het probleem nu reeds opgelost. Vervolgens ga je naar het tabblad 'Verbinding', alwaar je op de knop 'Wijzigen' klikt. Als het dialoogvenster 'Eigenschappen voor Internet' verschijnt, dan ga je naar het tabblad 'Programma's' alwaar je op de knop 'Webinstellingen herstellen' klikt (zie afbeelding) . Controleer tevens of er een vinkje voor het veld 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is' staat! Dan nog een algemene tip. Op internet kan je de tool 'IEFix' vinden.. Met behulp van IEFix (= Internet Explorer Fix) repareer jealle belangrijke Internet Explorer-instellingen,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan