e-mailadres gekaapt !! help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
mijn adres is gekaapt. al mijn contactpersonen krijgen overbodige en ongewenste post. hoe kan ik daar een einde aan maken?
wie weet het?
htil
 
E-mail

Misschien is het een idee om je wachtwoord te wijzigen. :p
 
snap ik.
maar krijgen anderen dan ook geen post meer van mij?
 
E-Mail

Waarschijnlijk heeft degene jouw wachtwoord. anders kan hij waarschijnlijk geen mailtjes met jouw account sturen.;) wat voor mail heb je eigenlijk?
 
Als je het wachtwoord hebt veranderd is het afwachten of de mensen nog steeds mail krijgen.
 
bedankt! zijn er oplossingen als wachtwoord ook gekaapt is?
 
Misschien heb je een of andere keylogger op je PC? Altijd mee oppassen. :confused:

Of je mond dicht houden tegen anderen over je wachtwoord :p
 
Misschien heb je een of andere keylogger op je PC? Altijd mee oppassen. :confused:

Of je mond dicht houden tegen anderen over je wachtwoord :p

dank voor je reactie.
wat is een keylogger? kan ik die verwijderen dan?
en ik heb niemand mijn wachtwoord gegeven!:rolleyes:
 
gedaan, niets kwaadaaardigs gevonden.
ik werk nu met awc waarmee ik pc wekelijk scan. is dat ook goed of is dit programma beter?
groet
htil
 
Ken ik niet. ik gebruik zelf avast. gratis en goed. op mijn pc nog nooit last gehad van virussen. ;)

En een keylogger is een programma waarmee al je toetsaanslagen gelogd worden. :rolleyes:
 
ik heb dus geen keylogger op de pc?
komt het veel voor dat zoiets binnengesmokkeld wordt op een pc? en houdt avast dat wel tegen?
 
ik heb nog nooit last gehad van een keylogger of een ander ongewenst programma. nog gratis en gebruiksvriendelijk ook;).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan