e-mailcliënt niet juist

Status
Niet open voor verdere reacties.

bekking

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2002
Berichten
399
Na het verwijderen van enkele virussen kan ik geen mails meer verzenden. Bij het aanklikken van een emailadres komt de de melding: "kan deze bewerking niet uitvoeren omdat de standaard E-mailcliënt niet juist is geïnstalleerd". Ik heb wanadoo en IE . Hoe stel ik alles weer juist in?
 
Geplaatst door bekking


Helaas helpt dit niet want er komt de melding dat windows het bestand rundll32.exesetupapi niet kan vinden

Inmiddels is het probleem opgelost.
Toen ik Outlook express opende kwam vanzelf de melding dat Outlook express niet mijn standaard email-cliënt was en of ik dat in wilde stellen. Een simpele klik
op ja en het probleem was opgelost.
 
ow, dus je had het probleem net gekregen? Ik ging er eigenlijk wel vanuit dat je al opnieuw op had gestart en dat je DAT al had geprobeerd.

Dat is toch het eerste wat je doet? Blijkbaar niet:D

Maar het is opgelost, en daar gaat het om.:thumb:
 
Geplaatst door Tanja1968
ow, dus je had het probleem net gekregen? Ik ging er eigenlijk wel vanuit dat je al opnieuw op had gestart en dat je DAT al had geprobeerd.

Dat is toch het eerste wat je doet? Blijkbaar niet:D

Maar het is opgelost, en daar gaat het om.:thumb:

Ik had wel al mijn computer opnieuw opgestart maar was nog niet naar outlook express gegaan omdat ik dat programma bijna niet gebruik. Alleen bij outlook kwam de vraag en niet na het opstarten van de computer en dan rechtstreeks naar een emaillink gaan.
De reden dat ik niet vaak naar oulook ga is dat ik het waardeloos vind dat zodra je dat programma opent al je post daar naar verdwijnt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan