E-mails bij Gmail direct helemaal verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Berichten
1.945
Hallo,

Ik weet dat het mogelijk is om een filter aan te maken bij Gmail zodat een bepaald email adres direct in de verwijderde items worden geplaatst bij Gmail maar is het ook mogelijk om alle e-mails van een bepaald adres helemaal te verwijderen zodat ik ze dus helemaal niet zie (ook niet in de verwijderde box)?

Ik hoor graag of het mogelijk is.
 
Hallo Bruce. Ik denk dat het niet kan, ik keek hier in het verleden ook al eens naar.

Wel is het mogelijk een bericht als spam te rapporteren als je al denkt dat het rommel is,

of naar een prullenbak verwijzen met filters en labels. Ik werk uitsluiten met filters en labels.

En gmail (google) wilt graag weten wat je doet. Daar stemmen ze hun advertenties enz enz op af.

Klik hier voor meer uitleg

Bij mij ziet het er zo uit.

Spam.JPG
 
Bij Gmail kan je e-mail zoeken door boven aan in het zoek venster trefwoorden in te vullen.
Als u daar dit in vult: from:(e-mail@domein.nl) Met natuurlijk de e-mail waarvan je die wilt filteren, zul je alleen e-mails zien die afkomstig zijn van dit e-mail adress.

Aan de linker kant van het vernieuw/refresh knopje kan je elke e-mail selecteren. Heb je meer e-mails die niet op 1 pagina passen zal er een klein popup komen: Alle 20 conversaties op deze pagina zijn geselecteerd. Selecteer alle conversaties die overeenkomen met deze zoekopdracht

Als u daar op klik kunt u ze vervolgens allemaal tegeleik verwijderen.


Hier wordt het ook netjes uitgelegt als die van mijn niet duidelijk is:
https://productforums.google.com/forum/#!msg/gmail-nl/KTvmhudZgko/Req4ti2hJbYJ
 
Direct totaal verwijderen kan volgens mij niet maar je kunt wel een opdracht maken (filter)
Bericht open klikken dan rechtermuisklik en berichten als deze filteren. Vervolgens kies je verwijderen en als je postvak vol staat met dat email adrs vink je ook aan filter op overeenkomstige emails activeren.
Je kunt ook de emailnaam aanpassen als je wilt. Bv als het emailadres spambedrijf@onozele.Hotmail.com is dan kun je vanaf@ alles weghalen. Alle emails met spambedrijf in de naam komen dan in de prullenbak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan