E-mule kan geen servers vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

angelawitkamp

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2003
Hallo,

Van de een op de andere dag krijg ik de volgende melding bij emule: No valid servers to connect in server list found. Ik heb mijn firewall in de router uitgezet en ook mijn windows firewall. Mijn norton internet security heb ik geconfigureerd volgens de handleiding van emule (alles op alle poorten toestaan). Het gekke is ook dat mijn vriend via dezelfde router verbinding maakt met het internet en wel servers heeft in zijn emule. De instellingen bij emule zijn precies gelijk. Als ik de poorten test krijg ik "TCP test failed! UDP test will not be performed" Mijn vriend krijgt dit ook maar daar doet ie het wel. Ik heb versie v0.47c en mijn vriend heeft v0.44b, misschien ligt hier het verschil. Weet iemand wat hier aan te doen is??

Kijk hier even om een recente serverlijst te verkrijgen, deze (de Url) kun je dan invoeren bij Servers (rechts in beeld bij eMule).

Voor wat je poorten betreft kijk je hier, het is vaak een poortforward probleem of firewall, controleer deze dus even.

tip

zorg dat je eMule aanstaat en druk dan op de volgende koppeling. Emule ververst dan meteen de serverlijst : javascript:addEmule('http://ed2k.2x4u.de/fbeq6to5/max/server.met')

mvg yuri

Welkom YuriCompu,

Het is niet de bedoeling topics van een jaar oud omhoog te halen aangezien die niet meer actueel zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan