e.Page

Status
Niet open voor verdere reacties.

viavitale

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2008
hallo allemaal

heeft er iemand hier ervaring met e.Page webshops. Ik heb er zelf twee maar probeer uit te zoeken of het mogelijk is dat klanten zich moeten registreren en na accoord van mij pas de prijzen kunnen zien. Het gaat hier namelijk om een huidverbeteringslijn en het is niet de bedoeling dat consumenten de prijzen zien omdat wij als groothandel alleen leveren aan schoonheidssalons en huidklinieken. Het gaat hier om de website www.metaforskincare.com

ik hoop dat iemand meer weet

alvast bedankt
viavitale

Ik heb geen ervaring met de bovengenoemde webshop. Als ik de website nu bezoek zie ik dat de klanten eerst moeten registreren voordat ze de producten kunnen zien.
Hoe gaat het registreren nu? Op moment dat je je registreert, kun je dan meteen de producten zien of gaat dit nu al via een "Actie van de beheerder".

Indien dit laatste niet het geval is, is deze optie wel in te stellen in het pakket?

Welke opties zijn er verder in te stellen in het pakket, kun je bijvoorbeeld gebruikers in een groep plaatsen? Als dit het geval is zou je twee groepen kunnen maken met bijvoorbeeld PRIJZEN_ZICHTBAAR en PRIJZEN_ONZICHTBAAR en de geregistreerde klanten standaard in de onzichtbaar groep plaatsen.

Dan zou je het script om je pagina te laten zien kunnen aanpassen waar de prijs wordt weergegeven met iets in de richting van.

if(USER_IS_IN_GROUP(PRIJZEN_ZICHTBAAR))
// laat prijs zien

Nogmaals, ik weet niet hoe dit systeem in elkaar zit, maar het is misschien handig als je een demo gebruiker aanmaakt zodat als je hier een vraag stelt en mensen de link aanklikken niet tegen een pagina aankijken waar ze niks mee kunnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan