E-pub bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

lncscholten

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2003
Als je een e-pub bestand hebt dan zie je een standaard pictogrammetje met een omgekruld hoekje. Maar nu heb ik per ongeluk dat bestandje gekoppeld aan een verkeerd programma. Hoe moet ik dat dan weer terugdraaien? Zou u mij misschien willen helpen daarmee ?

Ik wil die koppeling terugdraaien en naar het oorspronkelijke terug, maar ik weet niet hoe.

Weet je nog welk programma er eerst aan gekoppeld was? Waarschijnlijk heeft een onlangs nieuw geïnstalleerd programma het overgenomen.
Wat hierboven al staat, met rechtermuis, eigenschappen kun je bepalen met welk programma e-pub geopend moet worden.

1 eigenschappen van bestand.jpg
2 selecteer app standaard-app voor bestand.jpg

Dit programma was juist niet gekoppeld en ik wil het ongedaan maken, maar dat lukt mij niet.

Wat lukt er niet? Wat gebeurt er?

Als ik op dat bestandje druk moet ik toch dat neutrale pictogram zien van Windows maar ik krijg een pictogram van het kladblok. Ik wil het neutrale pictogram hebben want ik moet het versturen voor E-Readers.

Hoezo “versturen voor E-Readers”, wil je het bestand e-mailen of overzetten naar e-reader?
En wat lukt er dan niet?
Waarschijnlijk mag je dan het icoontje gewoon negeren?

Laatst bewerkt:
Het openen van de E-pub met het Kladblok heeft niets veranderd aan het character van het E-pub bestand, tenzij u de "Opslaan"-functie van Kladblok gebruikt heeft.
Dus gewoon het E-pub boek op de gebruikelijke manier op de E-reader zetten.
Ik neem aan dat u dat met de Windows Verkenner doet?

Laatst bewerkt:
Dit is wat ik wilde weten. Als je iets koppelt aan een programma wordt dan niet het bestand een beetje gewijzigd ?

Nee. Het wordt alleen gewijzigd als u de "Opslaan"-functie ervan gebruikt.
De standaard koppeling tussen een bepaald type bestand en een programma/app wordt in "Instellingen" geregeld. Die koppeling kan daar dan ook weer ongedaan gemaakt worden. in "instellingen"- "apps"- "standaard apps"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan