E recovery???

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjacky

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2003
Na een fatale foutmelding heb ik windows XP er op nieuw opgezet, alleen het gekke is nu dat nu al mijn gevens(zo ook windows besturingsysteem etc etc) nu naar de E recovery schijf gaat ipv naar de C schijf.rara hoe kan ik er voor zorgen dat voortaan alles weer naar de C schijf gaat? oa alles van windows etc etc.

BVD Sjacky

Blijkbaar heb je tijdens installatie er voor gekozen om dat op die E: schijf te doen.

Wat je zou kunnen doen is nog een keer instaleren. Dan zal hij twee vorige versies van Windows vinden. Dan kies je voor Instaleren in die originele partitie en voor de optie oude proberen te herstellen.

Eric.

P.S. Dus niet een nieuwe installatie.

ik zal het opnieuw even proberen. alvast bedankt.

Oja nog ff vraag ben echt een leek op dit gebied,maar dan gaan me progammas dus niet van de c schijf af neem ik aan?

gr sjacky

Neen

Als je kiest voor huidig bestandssyteem behouden, zet hij zelfs al je instellingen weer terug.

Dat helpt dus niet als je een probleem hebt met installatie van drivers, want die zet hij gewoon weer terug.

Vaak helpt het als je na zo'n fatale uitzondering hem opstart in veilige modus. Windows zal dan probleem drivers uitschakelen.

Eric.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan