e sata schijf word niet gezien

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmm1963

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
Berichten
192
de externe harde schijf e sata word niet gezien als ik de schijf aan zet.zels windows
reageert niet.deze heb ik zelf in elkaar gezet moet er mischien een jumper achter in de harde schijf. en partion magic ziet de schijf ook niet.hier voor had ik een voeding van 400 wat en heb ik een voeding van 700 wat in de hoop dat het daar aan lag ook de power led brand niet alleen ide led wel wie heeft voor mij een tip hoe ik dit oplos. mvg mmm:thumb:
nog een vraag zou ik de drivers van het moedrbord opnieuwe installeren. bij voor baat bedank
 
Hoi.....:)

ummm...is het wel slim om zulke dingen in je eentje in elkaar te zetten zonder wat hulp van iemand die bijvoorbeeld wel weet of er een jumpertje in moet of niet?....:)

En elke zin even apart typen en niet zomaar alles achter elkaar zetten zal er ook wat eerder voor zorgen dat iemand hier op het forum zin heeft om jou te helpen.

Maar ik denk sowieso dat dit heel moeilijk gaat worden.

Ken je iemand die je kan helpen?

ED
 
ik heb wel een beetje ervaring.ik ben met de externe schijf naar de winkel geweest.
daar is die getest werkte goed. nu weet ik dat het probleem in de pc zit.
wat kan ik nog doen om die e sata aansluiting van het moedrbord aan de gang te krijgen.
mischien neiuwe instalatie. ik heb de bios ook geflast heeft niet geholpen.
de powerled krijg ik niet meer aan de gang ik denk dat het led lampje overleeden is.
nog een vraag zou die in de bios uit staan. en hoe heet bij aperaatenbeheer e sata.
ik zie wat over het hooft.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan