E-Schijf

• Onderwerp starter Onderwerp starter mbak
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mbak

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2006
Wie kan mij helpen, ik heb mijn harde schijf opgedeeld in 4 stations C.D.E.F. Nu staat er volgens eigenschappen van station E. 1,75 GB op maar ik ben die bestanden kwijt want de E schijf is leeg,het is gekomen nadat ik het station heb gedefragmenteerd,wie weet hoe ik mijn bestanden terug kan krijgen,alvast bedankt. m.vr.gr.M.Bak

Nee ik heb niet geformateerd,en de e-schijf geeft ook aan dat er nog 1.75 GB op staat maar waar.mbak

Hoi,

Kijk in het configuratiescherm eens onder
Systeembeheer > Computerbeheer > Schijfbeheer.
Mogelijk dat je - door het toewijzen van een andere schijfletter - de gegevens weer 'boven tafel' krijgt.
Dat wil nog wel eens lukken ....

E Schijf

Hallo, ik heb al jullie aanwijzingen uitgeprobeerd ,maar helaas nog steeds geen resultaat,in ieder geval alvast bedankt voor het reageren. gr mbak

formateren kan je ongedaan maken,dus ben je niet alles kwijt

OFFTOPIC: Hoe werkt dat eigelijk, dat ze alles kunnen terug halen?? Ik d8 dat het wel wat sporen en slijtage achterliet, waarmee je dingen deels terug kon halen, maar wanneer je formateerd dat dan echt alles weg is...
Ontopic heb ik helaas geen tips voor je... maar een virusscan draaien kan sowiso nooit kwaad, wat er ook aan de hand is.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan