E-tech cam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal het straks eens proberen..... Welke site kan ik aanspreken voor de driver-chipset? Ook de site can compaq? Neem aan dat 'Compaq Diagnostics for Windows' ook op die site staat?

Ik heb het geinstalleerd en het PCI-device is helemaal verdwenen..... Hij stond onder "overige apparaten" en nu staat het "overige apparaten" er helemaal niet bij..... Is dit goed of is dit niet goed?:confused:

Wat heb je geïnstalleerd, die chipset driver?
Als dit goed gegaan is -dus zonder foutmeldingen- neem ik aan dat het probleem met dat overige apparaat nu opgelost is.
Windows herkend het apparaat niet dus noemt deze dan vaak een overig aparaat of gooit deze dan in een catagorie waar deze niet in thuis hoort.
Als je dan de goede driver installeerd word de hardware correct herkend in de juiste catagorie gezet.

Maar de cam werkt nog steeds niet neem ik aan? :confused:

Aparaatbeheer ziet er nu verder goed uit?

Ik heb even je antwoord af gewacht.... Wist niet of de cam wat te maken had met het PCI-device. Ik ga het straks proberen. Ik heb inderdaad de chipset gewownload en dit ging goed.....

Verder ziet het apparaatbeheer er goed uit ja, geen uitroeptekens bij enige hardware dus ik heb er wel een goed gevoel over..... Ben alleen bang dat als ik het straks weer probeer dat het PCI-device weer wat gaat doen of heeft dit niets met de webcam te maken?

Ik heb het weer geprobeerd..... De cam doet het nog steeds niet! Ik heb geen melding van het PCI-device maar nog wel steeds dezelfde melding als eerder: kan het vastlegapparaat niet vinden.... Heeft mijn inziens dus niet te maken met het PCI-device..... Wat zou ik er nog aan kunnen doen?

Mijn ideeën beginnen een beetje op te raken.
Zoals ik je nu begrijp moet de camera het gewoon doen, de correcte drivers zijn geïnstalleerd, apparaatbeheer ziet er goed uit, dan kan er bijna maar één ding mis zijn, en dat is de cam zelf?

Wat je nog kunt proberen is de cam eens op een andere pc aansluiten en kijken of deze dan wel goed wordt herkend.
Verder heb ik helaas geen opties meer.
Misschien is er toch iets mis met de cam zelf?
Dat kan natuurlijk ook nog, ik kocht laatst zelf en firewire kaartje welke prefect installeerde maar kreeg de camera die ik erop aan wilde sluiten met geen mogelijkheid aan de praat, bleek toch het kaartje defect te zijn, dus misschien dat er toch iets is met je cam.
Sluit'm eens aan op een andere pc of laat'm testen in de winkel waar je de cam gekocht hebt.
Dat is helaas mijn laatste optie. :confused:

Dan houdt het op..... Ben er al mee terug geweest en in de winkel deed ie het wel.... Zal ik toch de computer moeten weg brengen.... Als ie terug is en hij doet het zal ik wel even vragen wat het euvel is geweest..... Nogmaals bedankt voor de moeite.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan