E-Tech modem/router i.c.m. BaByXL

Status
Niet open voor verdere reacties.

r.vink

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 okt 2000
Ik heb een E-Tech ADSL Modemrouter Annex A Model: ADRT03 deze aangesloten op een account van Demon via BaByXL. Via de standaard bijgeleverde Zyxell werkt de aansluiting prima. Niet via de E-tech. Ik heb het Macadres van de E-tech al handmatig toe laten voegen bij Demon, maar desondanks nog steeds geen IP. De E-tech heeft voorgeprogrammeerde instellingen voor BaByXL. In het verleden draaide dit modem/router probleemloos bij mij via BBned(ook Demon) Ik heb het macadres laten verwijderen van mijn account dus dat kan het niet zijn. Iemand ervaring met de E-Tech en het configureren i.c.m. BaByXL?

Hanteer je wel deze instellingen:

Encapsulation = 1483 Bridged LLC
VPI = 0
VCI = 34

Als het klopt moet je de hele handel dan toch uit zetten en een uur of twee ,drie wachten ivm registratie ?

Hai Upsidaisy,
Ik heb uiteraard wel even met hun supportafdeling gebeld en die hebben het niet over wachten. Ze zien verkeer etc. maar ik krijg gewoon geen ip. Normaal krijg je direct de registratiepagina om je mac te koppelen, in dit geval dus niet. Ik ga het nog wel een keer proberen met het ip handmatig ingevoerd wie weet wil dat lukken.

Grtz, René.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan