E tech router vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Porcupine

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2005
Berichten
78
Vandaag een nieuwe router gekocht, E-tech ADRT03

http://www.e-tech-store.nl/default....=178&AssortimentID=3&strDialog=PRODUCTDETAILS

Deze router heb ik gekocht vanwege de ingebouwde adsl modem. Nu lees ik in de handleiding iets waar ik een beetje van baal, tenzij ik het verkeerd begrijp:

Het is mogelijk om deze router alleen als een modem te gebruiken. In dat geval kan en mag er slechts 1 pc op worden aangesloten, of een router/hardwarematige firewall. Dit noemen we ook wel "bridgen" van de verbinding.

Betekent dit dat ik nu geen internetverbinding krijg op pc's die ik later wil aansluiten op deze router?
 
Zoals je zegt is het MOGELIJK om deze als modem te gebruiken. Dit betekend dat je de oorspronkelijk modem dan niet meer nodig hebt en in dat geval kun je er maar een pc op aansluiten. Gebruik je hem als normale router kun je er 4 pc's op aansluiten.
 
ik heb deze laatst ook ergens gebruikt. als je die gewoon insteld en met de firewall kun je er gewoon meerdere pc's aanhangen.

dit is volgens mij echt aleen als je de firewall niet aanzet
 
hey

ik heb ook zo'n ding ... nu moet ik een poort open zetten (port 6881) voor een download prog (azureus)

hoe doe ik dat??
 
Geplaatst door rhwerkman
hey

ik heb ook zo'n ding ... nu moet ik een poort open zetten (port 6881) voor een download prog (azureus)

hoe doe ik dat??

Hey,misschien moet je even een nieuw topic openen want dit is een hele andere vraag toch ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan