E-tech rtpr01

Status
Niet open voor verdere reacties.

willempie

Verenigingslid
Lid geworden
9 feb 2001
Ik probeer een port te forwarden naar pc 1,maar dat lukt dus niet.PC1 krijgt van de router het ipadres 192.168.1.2 en dan weer 192.168.1.3.Alles op de pc staat op auto verkrijgen.Wat gaat hier verkeerd,er staan drie computers op deze router en alles werkt verder goed.Alleen krijgen de computers steeds een ander ipadres van de router e-tech rtpr01 met printserver.en als ik een port forward en test via utorrent dan geeft die aan dat die nog steed is gesloten.

Kan ik ook gewoon op 1 pc een vast ipadres instellen en de andere zo laten?Op pc1 is het nu gelukt.

Ik snap er geen moer van.Ben aan het downloaden met utorrent,even getest icoontje is groen dus poort open.Na verloop van tijd zie ik dat die geel is even getest en poort is weer gesloten.

Hoi,

Je kan op de router de pc's ook een vast ip adres geven misschien is dat de oplossing.

Modag

moet dat hier?

Bijlagen

• naamloos122.GIF
    naamloos122.GIF
    74,4 KB · Weergaven: 61
oke is allemaal gelukt.Blijft het probleem in utorrent dat de poort eerst open is ,en na een paar minuten ineens weer gesloten.

Dat is waarschijnlijk een firewall probleem. Je kan in Utorrent kijken welke poort er wordt gebruikt en deze dan in de firewall open zetten. Daarmee zou dan dat probleem opgelost moeten zijn.
Joop

Dat zou ik niet doen. Want die bewuste poort staat dan altijd open en het lijkt me dat hij alleen open moet als je met Utorrent bezig bent.

Met andere woorden, geef Utorrent in je firewall toestemming om als server te draaien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan