E-TECH wanadoo instellingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vinna

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 aug 2005
Hallo,

sinds ik wanadoo family heb, heb ik nogal problemen met de mijn router, het oude thompson modem doet het wel goed, zoals ik al dacht werken mijn oude router instellingen niet meer.
Nu heb ik al gebeld met de wanadoo helpdesk maar het lijkt wel of dat per persoon verschilt, de een zegt de router werkt niet met Family koop een livebox de anderen geeft me instelling die niet blijken te werken etc.
Ik heb al op het internet gezocht en er zijn zoveel meerdere mensen met die probleem, is er iemand hier die WEL deze juiste instellingen weet.
Voor de duidelijkheid het gaat hier om de E-Tech 4-port ADSL Router v2.

Alvast bedankt

Wat voor oude Thompson heb je ? De Home versie ?

Probeer het eerst daar eens mee want bij de E-tech krijg je geen ondersteuning.

Quote:

Wat moet ik doen als ik mijn modem niet via de cd-rom kan instellen voor ADSL Family?

Vraag
Wat moet ik doen als ik mijn modem niet via de cd-rom kan instellen voor ADSL Family?

Antwoord
Indien u uw modem niet (automatisch) via de door Wanadoo geleverde installatie-cd-rom kunt instellen om deze te (her)gebruiken voor uw Wanadoo ADSL Family-abonnement, kunt u uw modem handmatig instellen. Volg hiervoor onderstaand de instructies die voor uw modem van toepassing zijn.

Alcatel SpeedTouch Home (versie 3.2)

Open Internet Explorer of eventueel een andere browser die uw voorkeur heeft.
Toets 10.0.0.138 in uw adresbalk en druk op Enter. De modempagina verschijnt in uw browser.
Ga in het linkermenu naar Upgrade.
Klik vervolgens op Bladeren.
Ga naar uw cd-romstation en selecteer de map KIT, NL, TSTETH.
Dubbelklik op het bestand user3x.ini en druk vervolgens op Upload.
Klik, nadat het uploaden voltooid is, op Save All om de instellingen op te slaan.

Alcatel SpeedTouch Home (versie 3.7)

Toets 10.0.0.138 in uw adresbalk en druk op Enter. De modempagina verschijnt in uw browser.
Ga in het linkermenu naar Upgrade.
Klik vervolgens op Bladeren.
Dubbelklik op het bestand user3x.ini en druk vervolgens op Upload.
Klik, nadat het uploaden voltooid is, op Save All om de instellingen op te slaan.

Thomson SpeedTouch 510 (versie 4.x)

Ga in het linkermenu naar Geavanceerd en klik vervolgens op Systeem.
Klik op Bladeren.
Dubbelklik op het bestand user42.ini en druk vervolgens op Upload.
Druk op Accepteren.
Klik, nadat het uploaden voltooid is, op Alles Opslaan om de instellingen op te slaan.

Unquote.

Geplaatst door upsidaisy

Ga in het linkermenu naar Geavanceerd en klik vervolgens op Systeem.
Klik op Bladeren.
Dubbelklik op het bestand user42.ini en druk vervolgens op Upload.
Druk op Accepteren.
Klik, nadat het uploaden voltooid is, op Alles Opslaan om de instellingen op te slaan.

Unquote. [/B]

Kan iemand mij AUB helpen aan het bestand user42.ini voor de Thomson Speedtouch 510. Ik wacht al 3 dagen op de cdrom die ik zou krijgen van Wanadoo en ik heb ze al 2 keer gemaild. Die mensen weigeren mij dat bestand toe te zenden noch te antwoorden op de mails.
Als iemand dit bestand heeft graag aub mailen in een attachment naar: brilliant.m@gmail.com

mvg,

xLnc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan