E trust antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

egberto

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2004
Is dit een goede virusscan deze zit geinstaleerd op mijn nieuwe computer of kan ik beter een ander aanschaffen.

Mods, kunnen jullie hem even verplaatsen naar de juiste sectie... lijkt mij dat deze post meer in Beveiliging hoort :)

eTrust: geen ervaring mee, gebruik zelf Kaspersky als Antivirus en ben daar erg tevreden mee.

Ik heb hem ooit eens gehad op een oude PC van mij. Op zich werkte het wel prettig meen ik mij te herrineren.
Het is niet zo'n bekende dus weinig mensen zullen hem hebben. Ik zou zeggen probeer hem gewoon uit want hij is wel gratis. Let er dan eens op hoeveel updates je krijgt. Dus bijvoorbeeld één keer per week of meerdere keren per week. Krijg je weinig updates bijvoorbeeld één keer in de twee weken dan zou ik voor een ander kiezen. Met Norton krijg je gemiddeld één keer per week wel een update soms zelfds vaker. Vooral na het uitkomen van een groot virus zoals onlangs Netsky, Sasser en dergelijke moet je zeker een update binnen 24 a 48 uur krijgen.

Succes,
Raymond

p.s. Let er even op dat je je vraag in de goede sectie zet want hier hoort hij dus niet!!!!

Laatst bewerkt:
E Trust

Je krijgt elke dag updates , en na de gratis drie maanden kun je een verlenging nemen voor de volledige levensduur van de computer voor 99 euro dat lijkt mij niet duur ??? of wel ?

'k heb eTrust EZ Antivirus (en Norton Antivirus 2002),.
en tot heden bevalt 't me prima..

Geplaatst door H@NsiePanzzzer
Mods, kunnen jullie hem even verplaatsen naar de juiste sectie... lijkt mij dat deze post meer in Beveiliging hoort :)

In het vervolg mag je op de link "attendeer de beheerder drukken" en hetzelfde geldt voor Raymond ipv het in een topic te roepen.

De mod van de sectie krijgt dan een mail en kan gelijk aktie ondernemen.

en ondertussen is de vraag van plaats verhuist :)

I'm so very sorry... i know that button...

ik heb hem wel eens gebruikt (in spyware sectie als er iets gesloten mocht worden) maar niet voor verplaatsing. Oke doen we dat in het vervolg :)

Wat gebeurd er dan als ik daarop geklikt heb, reden ingevuld en verstuurd? Krijgen jij of andere mods dan een PM ofzo?

Dan krijgen de mods een mailtje met de tekst die erin is gezet en wat er aan de hand is en wat er eventueel gedaan moet worden

Geplaatst door m@rio
Dan krijgen de mods een mailtje met de tekst die erin is gezet en wat er aan de hand is en wat er eventueel gedaan moet worden

Zal ik voortaan ook doen.:thumb:

Re: E Trust

Geplaatst door egberto
Je krijgt elke dag updates , en na de gratis drie maanden kun je een verlenging nemen voor de volledige levensduur van de computer voor 99 euro dat lijkt mij niet duur ??? of wel ?

€ 99,- voor de levensduur is niet duur inderdaad.
Probeer hem goed uit die eerste drie maanden want er zijn ook gratis scanners die perfect werken en dan is € 99,- wel weer veel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan