e250 games

Status
Niet open voor verdere reacties.

FERe250

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2008
Heeej,
ik wil heel graag op mijn telefoon(De Samsung e250) gratis spellen
heb ik vind het niks als ik ze de heletijd moet betalen ik heb al wat bestanden gedownloaden met een paar honderd van die games
het zijn .JAD en .JAR bestanden ik wil graag deze op myn telefoon zetten maar hij herkend ze niet. wat moet ik doen
Degene die dit voor me op kan lossen(dat ik de spellen kan spelen)
Die ben ik heel erg dankbaar
Doei

How to install java games using usb data cable

1: Install\Run SoftickPPP221 from the Softick.PPP.v2.21 Folder. Ignore any errors about usbsync.dll by pressing ok.Leave the option use usb in shared mode checked.
Run when finished installing.Youll get an error message about being unable to locate usbport.dll , just click cancel.

2: Plug in your usb cable and turn phone on.

3: Right click on softickppp running in your taskbar and select settings.
In the usb tab uncheck accept ppp connection on usb and tick both use usb in exclusive mode and overide usb compatability check as shown in picture 1.
Click on ok and completely exit softickppp by right clicking then exit.

4: Run softickppp and again goto settings. On the bluetooth\serial tab tick the correct com port as shown in pictue 2. mine is com3. Then click ok

5: On your phone key in *#52828378# press 2 ota type setting and select serial bearer ota.

6 Run samsung java uploader and add your jad file

7 On your phone select 3 serial test , 1 ppp up , 2 usb
Your phone will now reboot. While its rebooting right cklick on softickkppp in your taskbar and choose shutdown ppp

8: When your phone has rebooted again key in *#52828378#

9: Right click softickk ppp and activate ppp

10: On your phones java test menu press 3 serial test , 1 ppp up , 2 usb , 2 serial download

Your game should install and start running.

Dat heb ik gedowload alles goed gedaan alles na gedaan.
maar ik kryg geeen COM3

Die COM3 is zijn poort van de kabel van de telefoon, jij hebt waarschijnlijk een ander.

PS: Ik weet dat 'overnemen van topic' niet toegestaan, maar om nou een nieuw topic over een gelijke soort vraag te maken, lijkt me een beetje overbodig, alleen mijn probleem is iets anders.
Ik heb namelijk ook al genoeg JAD en JAR files, en ik heb ze op de E250 staan, maar ik heb de code niet die JAVA Install ENABLE functie heeft.
Uiteraard heb ik zelf ook al geruime tijd het internet afgezocht, alleen nog zonder resultaat.
En ik kan het niet via bovenstaand oplossing doen (ook al gevonden op internet), want ik heb geen kabel voor de E250 van Samsung en ook geen Bluetooth verbinding op de pc.

Misschien dat een ander een oplossing kan vinden, alvast bedankt!

Jerry

Laatst bewerkt:
Die COM3 is zijn poort van de kabel van de telefoon, jij hebt waarschijnlijk een ander.

PS: Ik weet dat 'overnemen van topic' niet toegestaan, maar om nou een nieuw topic over een gelijke soort vraag te maken, lijkt me een beetje overbodig, alleen mijn probleem is iets anders.
Ik heb namelijk ook al genoeg JAD en JAR files, en ik heb ze op de E250 staan, maar ik heb de code niet die JAVA Install ENABLE functie heeft.
Uiteraard heb ik zelf ook al geruime tijd het internet afgezocht, alleen nog zonder resultaat.
En ik kan het niet via bovenstaand oplossing doen (ook al gevonden op internet), want ik heb geen kabel voor de E250 van Samsung en ook geen Bluetooth verbinding op de pc.

Misschien dat een ander een oplossing kan vinden, alvast bedankt!

Jerry

JHA! Ik heb het LATERNA ZAG ik dat er een com bij was gekomen COM8

Ik heb de spellen op mijn mobiel staan en het is gelukt
Als je engels kunt dan heb je t zo gefixt

How to install java games using usb data cable

1: Install\Run SoftickPPP221 from the Softick.PPP.v2.21 Folder. Ignore any errors about usbsync.dll by pressing ok.Leave the option use usb in shared mode checked.
Run when finished installing.Youll get an error message about being unable to locate usbport.dll , just click cancel.

2: Plug in your usb cable and turn phone on.

3: Right click on softickppp running in your taskbar and select settings.
In the usb tab uncheck accept ppp connection on usb and tick both use usb in exclusive mode and overide usb compatability check as shown in picture 1.
Click on ok and completely exit softickppp by right clicking then exit.

4: Run softickppp and again goto settings. On the bluetooth\serial tab tick the correct com port as shown in pictue 2. mine is com3. Then click ok

5: On your phone key in *#52828378# press 2 ota type setting and select serial bearer ota.

6 Run samsung java uploader and add your jad file

7 On your phone select 3 serial test , 1 ppp up , 2 usb
Your phone will now reboot. While its rebooting right cklick on softickkppp in your taskbar and choose shutdown ppp

8: When your phone has rebooted again key in *#52828378#

9: Right click softickk ppp and activate ppp

10: On your phones java test menu press 3 serial test , 1 ppp up , 2 usb , 2 serial download

Your game should install and start running.

ZO!

en de programa's die je moet downloaden zijn:
Samsung.Java.Uploader
Softick.PPP.v2.21

ZO!:P
laat me weten als t is gelukt teminste bij mij wel!
DOEI

Bij mij zal het niet lukken, want ik heb geen kabel, en om nou alleen een kabel voor spellen aan te schaffen, lijkt mij ook ietwat overdreven.

EDIT: Ben inmiddels wel aan het nadenken om het toch te doen, het is nog geen €10,-.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan