E65 en BT

Status
Niet open voor verdere reacties.

theo koeten

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Ik ben de gelukkige beziter van een E65. Ik heb een USB Bleutooth device en waar ik die ook in stop (laptop of PC) ik kan dan via nokia suite het binnenste van de E65 bewerken. Ook heb ik een M1200 GPS device gekocht en krijg dan een kaartje op m'n laptop waar ik positie bepaling of route mee zou kunnen doen, wat tevens op de E65 mogelijk moet zijn, maar dat lukt me niet. Weet iemand hoe ik hier mee om moet gaan?

groeten,
theo

Ik ben de gelukkige beziter van een E65. Ik heb een USB Bleutooth device en waar ik die ook in stop (laptop of PC) ik kan dan via nokia suite het binnenste van de E65 bewerken. Ook heb ik een M1200 GPS device gekocht en krijg dan een kaartje op m'n laptop waar ik positie bepaling of route mee zou kunnen doen, wat tevens op de E65 mogelijk moet zijn, maar dat lukt me niet. Weet iemand hoe ik hier mee om moet gaan?

groeten,
theo

Hoi,

ik kan je niet helpen maar......je zou het ook eens op dit forum kunnen proberen.
Heb er wel eens wat vragen over mijn N95 gesteld en kreeg altijd bruikbare antwoorden.

Grtz.

ja ken ik, maar ik kan daar niet meer opkomen. Weet m'n wachtwoord niet meer en om opnieuw op te vragen vragen ze e-mail én wachtwoord.....:confused:
en als ik een nieuw wacht woord gebruik zeggen ze dat het e-mail adres niet klopt met het wachtwoord. snap jij het......, ik niet meer.
Helpmij heeft me wat meer vertrouwen gegeven in the past......:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan