E6600?

Status
Niet open voor verdere reacties.

cpu nerd

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
hoi allemaal ik heb een vraagje,ik heb een hp pavillion dv9000ea, met processor:intel(R) core(Tm) 2cpu, maar wat heb ik nouw? ik weet niet waar ik het moet zoeken bij everest heb overal al gekeken maar nergens staat er iets van E6600

kan er iemand wat meer uitleg geven over E6600?

bedankt

Een E6600 is ook geen laptop processor, maar voor een desktop!

Ten eerste: Hoe kom je bij die E6600? Dat is een desktop processor...

Ten tweede: Dit is de productspecificatie van HP zelf. Er zit zelfs geeneens een Intel processor in maar een AMD Turion™ 64 X2 Mobile Technology TL-50

Ten tweede: Dit is de productspecificatie van HP zelf. Er zit zelfs geeneens een Intel processor in maar een AMD Turion™ 64 X2 Mobile Technology TL-50

Goeie nickname dan: cpu nerd:D :D (sorry, grapje, niet vervelend bedoeld!)

geen amd maar een :Veld Waarde
CPUID CPU Naam Intel(R) Core(TM)2 CPU T5600 @ 1.83GHz

dus geen AMD turion blablabla.. dat weet ik wel zkr

en dat E6600 een vriend zij dat hij zon processor had , en dacht dat een laptop dat ook zou kunnen hebben .

Download en installeer PC Wizard (gratis) http://www.cpuid.com/pcwizard.php

Een programma zoals Everest, maar veel uitgebreider en meer up-to-date dan de verouderde gratis versie van Everest. Dan kom je er wel achter.

Blijkbaar heb je dus een Intel(R) Core(TM)2 CPU T5600

Download en installeer PC Wizard (gratis) http://www.cpuid.com/pcwizard.php

Een programma zoals Everest, maar veel uitgebreider en meer up-to-date dan de verouderde gratis versie van Everest. Dan kom je er wel achter.

maar als ik op "deze computer" eigenschappen klik dan zegt hij daad werkelijk dat het een intel(R) core(TM) 2cpu is ! en bij die link van the devil staan ook fouten het is niet de zelfde als de mijne ik heb bv: 2046mb ram(2maal 1024) en in de link 1024 (2maal 512)

ik dacht dat ik een E6600 had , maar dat kan niet want ik weet nu door "the devil' dat alleen desktops dat kunnen hebben .. dat was mijn vraag , vraag opgelost dan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan