EA Servers / Nat-Type

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rickjdgu

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2009
Beste jongelui:).

Ik heb een Thomson 789vn, en ja voor dat jullie me al gelijk verwijzen naar dat andere topic wil ik eerst m'n verhaal doen.

Zoals ik al zei heb ik een Thomson 789VN van Solcon Internetdiensten.

Ik wil een nat-type 2, en dat lukt ook meestal wel. Alleen word ik toch nog elke keer van de servers van EA Sports gegooid bij FIFA11.
Ik kan hooguit één game spelen, en de tweede valt hij uit. En dan heb je je wedstrijd dus met 3-0 verloren, ook al sta je met 386 - 0 VOOR.

Dit is zeer frustrerend en heb ik nu ruim een paar weken.
Hoe kan ik gewoon een normale verbinding hebben zonder elke keer van de server gegooid te worden?
Nogmaals, ik heb WEL een NAT-TYPE 2 verbinding.

Aan de signaalsterkte kan het ook niet liggen want die is gewoon normaal.

Weet iemand misschien een oplossing?
Bij voorbaat dank.

Rick

sorry maar dit heeft niet geholpen ;). Het is ook een totaal andere modem.

Dus alle poorten die open moeten staan nu dan ook open? Voor jouw specifieke router zou je nog een kijkje kunnen nemen op www.portforward.com
De techniek blijft hetzelfde alleen de router interface is anders.

Portforwarding is het openzetten van de poorten op de router naar buiten. Anders krijg je geen of een beperkte verbinding zoals je nu hebt.

Het is dus zaak om de console een vast IP-adres te geven (static). In de router is dit meestal wel te regelen, dan hoef je aan de console niets te veranderen en is de kans op IP-conflicten kleiner.
Daarna dienen dus voor het IP-adres van de console de correcte poorten opengezet te worden.

Voor een ruim aanbod aan oplossingen, qua portforwarding, kan je hier terecht:
http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Thomson-Alcatel/TG789vn/TG789vnindex.htm

Ik heb het geprobeerd, maar op het punt dat je je router wil updaten, moet je het programma kopen :s

Klopt, dus gewoon de handelingen doen zonder programma. Dat hebben ze gemaakt om het eenvoudiger te maken, daar willen ze iets voor terug. Maar alles is te doen zonder programma.

Welke handleiding volg je (linkje)?
en op welk punt loop je vast?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan