Ea sports - fifa euro 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harmhelp

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2011
Beste,

Ik heb net microsoft punten aangekocht om een spel via de market place te downloaden.
Het gaat om het spel EA SPORTS - FIFA EURO 2012
Ik heb het via de market place gedownload, ging goed, blablabla.
Was al snel klaar met downloaden en ik dacht het te kunnen spelen.
Toen ging ik naar MY GAMES om het spel aan te klikken en te spelen.
Tot mijn verbazing stond het er niet bij. Heb het via verschillende manieren geprobeert te spelen. (Zonder succes)
Toen ging ik na de beschrijving kijken van het spel in de market place waarbij stond ''GAME ADD-ON FOR''
Met er toen onder het plaatje/kaft van FIFA 12
Moet ik die dan eerst kopen? Eigenlijk moet die dan toch bij mijn pakket zitten, als ik EURO 2012 koop, dat dan FIFA 12 er dan automatich bij zit?

Kan iemand er over vertellen of iets laten weten?
Alvast Bedankt.

Groeten,
Harmhelp

IK heb zojuist ook van Minecraft de uitbreiding MOAR TOOLS gekocht. (Ook via de store)
Maar kan iemand mij vertellen wat er nieuwer of beter in het spel is geworden?
Volgensmij is er geen verandering

Wat betreft de Euro 2012 add-on. Dat is inderdaad een uitbreiding voor Fifa 12, deze kost geloof ik 2100 MS points. Deze add-on is ook alleen vanuit Fifa 12 te starten. Indien je Fifa 12 dus nog niet hebt dan zal je die nog moeten aanschaffen.

IK heb zojuist ook van Minecraft de uitbreiding MOAR TOOLS gekocht. (Ook via de store)
Maar kan iemand mij vertellen wat er nieuwer of beter in het spel is geworden?
Volgensmij is er geen verandering
beste harm waar scheinlijk ben je in de war met de achiefment dit is te vergelijken met een online trofee die punten waard is het is leuk om ze te verzamelen maar voor de rest heb je er niks aan :P
uitbrijdingen (DLC ) waar ze het hier over hebben kosten MS points deze moet je kopen voor echt geld

sourse :
http://www.youtube.com/watch?v=X4SGL8uKMA8

P.S
als je een niewe vraag hebt is het handiger als je daar een niew topic voor opent ;)

groet menno

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan