Easy CD Creator 4 en Direct CD werken niet meer naar installatie van Windows 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

baldo

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2002
Berichten
117
Heb recent Windows 2000 geinstalleerd en sindsdien werken Easy CD Creator en Direct CD niet meer. Heb een LG RW/RW GCC-4120B combo. Krijg als ik een direct cd wil aanmaken de foutmelding 'apparaat wordt gebruikt door een ander proces (0x8000001a)'. Muziek cd kunnen normaal worden afgespeeld en ook worden cd's normaal opgestart. Ook RW-cd's kunnen gewoon worden gelezen, maar ik kan er niets meer naar toe slepen / schrijven.

Kan iemand mij helpen ????

Alvast bedankt,
Martin
 
Ik denk dat je moet updaten naar versie 5.02 van easy cd creator.
 
Updaten is niet nodig, is wel verstandig. Heb je Windows 2000 geupgrade vanuit een ander besturingssysteem of is het een schone installatie?
 
Verder het hele pakket eens en installeer het opnieuw.
 
Nee, dit werkt ook niet. Heb ook al geprobeerd om Power DVD opnieuw te installeren, maar ik blijf de melding krijgen 'apparaat wordt gereserveerd door een ander proces (0x8000001a) u zult de CD niet kunnen lezen en beschrijven via een stationsaanduiding'

HELLLLLLLLLLP
 
Ik heb even voor je gezocht bij Google op 0x8000001a en daar kwam dit uit. Misschien dat er een oplossing voor je bij zit.
 
Ik denk dat met name deze wel interessant is voor jou.
 
Heb eindelijk succes. Heb de oude versie compleet verwijderd (ook in alle registers) en heb daarna versie 5.0 geinstalleerd. Versie 5.0 werkte ook nog niet. Via internet de laatste versie (versie 5.3 - 18,5 Mb) gedownload en alles werkt weer zoals voorheen.

DUS Easy CD Creator / Direct CD WERKEN ALLEEN ONDER Windows 2000 VANAF versie 5.2.

Iedereen bedankt voor alle suggesties.

Martin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan