easy cd creator 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

lammers

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 feb 2003
Berichten
2
Sinds een paar maanden is easy cd-creator 4 op mijn computer geinstalleerd. Pas nu wil ik ermee gaan werken, maar als ik bestanden die ik wil
branden op een data-cd, naar de CD-lay-out sleep krijg ik de melding:
" Creatr32 heeft een fout veroorzaakt in JOLIET.DLL. Creatr32 wordt nu gesloten"
" Als zich problemen blijven voordoen, start u de computer opnieuw"
Dit laatste heb ik gedaan, maar dit helpt niet. Ik werk met ME, Pentium III.

Wie kan mij op weg helpen?
 
Het is gewoon een standaard windows error. Kan niemand echt veel mee altijd. Wat ik altijd gewoon doe is óf de software opnieuw installeren óf een alternatief programma zoeken...
 
Ik ga nu niet klagen dat Windows ME brak is, maar ok. Je zou iderdaad nog eens kunnen proberen om opnieuw te installeren.
En heb je al een nieuwere versie geprobeerd?
 
Verplaatst van diversen naar software ME
 
Geplaatst door m@rio
Verplaatst van diversen naar software ME

Mag je corresponderen over beslissingen van de mod? Ik ga er nu maar even vanuit van wel :D.

Past dit niet beter in de brander sectie? Hij gebruikt WindowsME maar het gaat over z'n brander :).
 
Feedback mag altijd maar doe het dan gaarne via mail of privebericht want ik lees niet alles weer door wat ik verplaatst heb.

De reden van verplaatsing is dat er een foutmelding komt van een programma. Programma's zijn software. Besturingssysteem is ME. Zodoende verplaatst naar software ME
 
Geplaatst door pcfixer
Het is gewoon een standaard windows error. Kan niemand echt veel mee altijd. Wat ik altijd gewoon doe is óf de software opnieuw installeren óf een alternatief programma zoeken...


Ik heb de software opnieuw geinstalleerd. Op dit moment werkt de software. Ga ook nog eens een update proberen. Bedankt zover.
M. Lammers
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan