Easy cd Creator 5

Status
Niet open voor verdere reacties.

haneveldmhg

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2001
Berichten
35
als ik easy cd creator 5 wil installeren, krijg ik de melding: het station wordt niet inder steund. wilt u directCD installeren.


Wat houd dit in en wat kan ik hier mee doen.

alvast bedankt Marcel
 
En het onderdeel program Directcd is om cd-rw schijfjes te gebruiken .
 
Geplaatst door vanschagen
En het onderdeel program Directcd is om cd-rw schijfjes te gebruiken .

Ook gewone cd-r kun je hiermee bewerken hoor, je kunt deze dan net zolang beschrijven tot er plaats is op de cd. en daarna gewoon afsluiten. :thumb:


Remy
 
Met Direct CD van Easy Creator ziet de pc de cd writer als een harde schijf. Je kan er dus direct op schrijven. Het is sneller dan copieren via het programma zelf, maar er is geen controlle of alles erop staat zoals het moet. Als je snel wilt copieren of bestanden wilt opslaan die in je computer staan en DAAR werken is Direct CD een mooie en snelle manier.
 
volgens mij werkt direct cd niet met windows xp

Ik moet hem bij het instaleren van de platinum edition ook altijd uitschakelen.



B.Jager
 
Ik heb Easy Creator 5 Platinum met Direct CD op mijn pc en ik gebruik Windows XP Home. Alleen de upgrade gehaald bij Roxxio voor XP. Bij het instaleren eerst het programma en dan ZONDER opstart de upgrade erbij. Dan heb je nergens last van.
 
Geplaatst door nicobolt
Ik heb Easy Creator 5 Platinum met Direct CD op mijn pc en ik gebruik Windows XP Home. Alleen de upgrade gehaald bij Roxxio voor XP. Bij het instaleren eerst het programma en dan ZONDER opstart de upgrade erbij. Dan heb je nergens last van.


Dit doe ik ook maar dan hij geeft nog steeds aan dat direct cd niet compatible is met XP pro net als take two trouwens.


B.Jager
 
Geplaatst door hjllo



Dit doe ik ook maar dan hij geeft nog steeds aan dat direct cd niet compatible is met XP pro net als take two trouwens.


B.Jager

ik had ook cd creator op xp staan en het werkte prima
je moet alleen take two uitschakelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan