Easy Cd creator..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ulrike

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2002
Goededag iedereen,

Ik heb al een hele tijd Easy Cd creator als programma om cd's te schrijven en het werkte allemaal zonder problemen, tot ik onlangs merkte dat het programma niet meer opstart.
Telkens ik het aanklik krijg ik een foutmelding met de volgende boodschap:
"Exception in CreateInstanc of Creator!"

Ik moet wel zeggen dat m'n harde schijf onlangs zwaar gecrasht is, maar alle bestanden zijn opnieuw overgezet en niets geeft er problemen (dus betwijfel ik dat het hieraan ligt)

Maar ik kan dus nu geen cd's meer schrijven en heb liever geen ander programma, omdat ik Cd creator prima vond.

Hoe kan ik de creator weer aan de praat krijgen??

Heb je de cd ervan niet om 't opnieuw te kunnen installeren...?

Jawel, ik bezit de cd met de software om opnieuw te kunnen installeren, maar dat leek me eerder een ontwijken van het probleem omdat ik misschien hetzelfde weer aan de hand ga hebben na een tijdje als ik nu opnieuw installeer. :)

hallo ulrike,
gewoon verwijderen via configuratiescherm/software
en even opniew instaleren
werkt ie daarna weer ok, blijft ie ook wel werken,
(tot de volgende crash):8-0:

Laten we hopen dat er nooit meer een crash komt! Maar ik zal het proberen, hem eraf gooien en opnieuw installeren, ik laat dan achteraf wel weten of het opnieuw goed gaat voor mensen die hier ooit nog problemen mee zouden hebben.
Bedankt voor de reacties!

Ok, voorlopig is het probleem hiermee opgelost.. ik weet niet wat het was en om welke reden het er gekomen is en of het terug gaat komen of niet, maar als er nog problemen zijn dan horen jullie dat wel denk ik :D hehe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan