easy cd creator

Status
Niet open voor verdere reacties.

pieveltje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mei 2004
Berichten
3
In easy cd creator is er een manier om je cd-r's als schijf te maken.
Dat heb ik gedaan (blijkbaar verkeerd ofzo), zo kon ik vanuit allerlei programma's informatie opslaan zonder eerst naar een brandprogramma te gaan.
Nu heb ik pas xp gekregen en nu kan ik die cd-r's niet meer lezen, volgens de computer staat er niets op. Al mijn foto's en bestanden weg.
Op de cd-r's kun je ook bijna niet zien dat er op gebrand is. Hoe kan het dan dat ik eerst de bestanden op kon vragen als ik zo'n cd-tje er in deed en ze nu dan leeg zijn?
 
HMMMMmmmm

Ben zomaar bang dat dat niet zoveel uit zal halen.
Bij Easy cd creatoe kon je inderdaad de CD als HD gebruiken, hierbij liet het brand programma als het ware de brand sessie open zodat er gewoon verder gebrand kon worden.
Bij XP is die functie niet aanwezig en niet alle versies Cd Creator kunnen onder WinXP werken.

Het programma liet als het ware ee opening achter het laatst gebrande gedeelte zodat deze daar verder kon branden.
Als je tussentijds gegevens wou lezen dan ging dit via het programma van Easy cd creator en niet via windows zelf.

Daar nogmaals die functie niet aanwezig is onder XP denk ik dat als je geen nieuwe versie Cd creator hebt het ook niet gaat lukken.

grtjs jjw
 
Legaal!!!???

Dat zou ook een mogelijkheid zijn, ik weet niet welke versie je hebt van cd creator.
ik had helaas geen legaale versie dus nooit geprobeerd.
grtjs jjw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan