Easy cleaner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rick_Klein

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2004
Klein vraagje:

Kunnen alle registersleutels en ovebodige bestanden e.d. die easy cleaner vindt zonder risico verwijderd worden?

Geplaatst door Rick_Klein
Kunnen alle registersleutels en ovebodige bestanden e.d. die easy cleaner vindt zonder risico verwijderd worden?
Dat kan.:)
Maar houd het bij die twee - laat in Duplicates en de rest alles maar staan.

Guus.

Weet je het ook zeker van de ''onnidige bestanden'' Het heeft namelijk een totale grote van 285mb en het programma heeft ook een filmpje gevonden, voor mij inderdaad overbodig:D, maar dat programma zou nooit zomaar filmpjes mogen gaan verwijderen. het heeft trouwens ook foto's gewonden die zeker niet overbodig zijn.

Laatst bewerkt:
Tja, ik zou niet weten waarom het programma dat soort dingen vindt.
Als je op dubbele bestanden (Duplicates) gaat zoeken, vind je daar inderdaad vaak foto's en films die je dubbel hebt, maar tussen de overbodige bestanden heb ik nog nooit foto's en films zien staan.:confused:
Die knop Duplicates kun je ook maar het best niet gebruiken.
Sinds kort gebruik ik zelf CCleaner i.p.v. EasyCleaner omdat die een stuk sneller is. Programma starten, klikken op Run Cleaner en na een paar seconden is alles schoon. Het register maak je schoon door op het tabblad Issues op Scan for Issues te klikken. Ook dat gaat een stuk sneller dan met EasyCleaner.

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan