easy-upload.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuxido devito

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2007
Aangezien ik mij altijd ergerde aan trage lompe file hostings diensten vol gepropt met reclame en 'handige toolbars' en waar je een minuut moet wachten omdat de server zogenaamd bezit is heb ik zelf maar wat gemaakt.

www.easy-upload.nl

draaiend op mijn eigen server en heeft al een ruimte testperiode achter de rug

wat vinden jullie?

- kan tot 10 bestanden tegeljik uploaden
- pakt alles
- tot 15 mb
- geen datalimiet voor bestanden
- bb codes voor plaatjes
- mogelijk heid tot het inpakken naar een zip bestand (bundel bestanden)

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit en werkt goed , heb even een test gedaan :)

Staat bij de Favo's.....leuk hoor :thumb:

In de toekomst grotere bestanden ?

ik richt me vooral op kleine bestanden die gedeeld moeten worden op internet. gezien ik zelf ook natuurlijk mijn internet nodig heb moet ik de data een beetje limiteren door niet te staan dat er gigabytes van eigenaar verwisselen via mijn verbinding:P

ik moet dus wel ergens een grens leggen, al zit ik er wel aan te denken om die te verleggen naar 25mb. houd er wel rekening mee dat easy-upload niet bedoelt is om backup images van je harde schrijf op te zetten maar voor bijvoorbeeld het snel beschikbaar maken van vakantiefoto's

Klinkt goed maar ik kijk het nog even aan. Heel veel van die jonge sites gaan snel ter ziele.
imgdumper.nl is ook een site met heel veel potentieel maar voorlopig zijn ze al weken down.

Er is namelijk een reden dat al die bekende sites zo sloom en lomp en log zijn en er niet veel goede sites zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan