EasyMe.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_Robin

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Hoi,
Bij deze wil ik graag weten wat jullie van easyme.nl vinden, wat zouden jullie eraan veranderen en wat is juist supergoed.

Ikzelf heb ook ene lijstje gemaakt dat nog moet gebeuren:
-Ipad / iphone app
-Agenda
-Online documenten
-IE7 support (werkt nu nog niet goed)
-Docenten systeem
-Aantal standaard vakken automatisch ingevoegd

Wie wil dit lijstje aanvullen of zeggen wat er juist heel goed aan is :)

Je kan inloggen met:
Gebruikersnaam: test
Wachtwoord: test

Alvast bedankt,
Robin

Let op je spelling en grammatica..

Op easyme.nl kan je veel vinden die je schoolperiode zullen vergemakkelijken
Veel wat?

Op easyme.nl kan je veel vinden die je schoolperiode zullen vergemakkelijken, door middel van je rapportpunt online uit te rekenen,
een agenda voor alle planningen en dit alles werkt ook via een superhandige iphone / ipad api, gewone windows software op je laptop
Één (te) lange zin, maar zonder punt.

jouw opleiding ook makkelijk word.
Wordt.

wij hier voor jouw een perfect
Mijn wat? Voor mij? -> jou.

ipad en iphone app
iPad- en iPhone-app.

ten alle tijden
te allen tijde

Laatst bewerkt:
Klopt, die tekst had ik ff als opvulling gedaan. Het gaat me meer om het script en de layout.

Het zou wel handig zijn als je meerdere vakken in een keer kan invullen, ook lijkt de homepagina misschien nog iets te simpel. Je zou een vak kunnen toevoegen zoals "Direct aanmelden!". En verder: meer functies moeten er zeker nog bij komen, wil het een beetje een mooie website zijn, eigenlijk.

Ik ben momenteel bezig met het systeem uit te breiden met:
-Een forum, voor vragen over huiswerk etc
-Lerarensysteem, dat er een speciale koppelcode moet worden ingevoerd naar leerlingen en zo cijfers kunnen toevoegen

voor direct aanmelden zal ik het lege vak wel gaan gebruiken

Over meerdere vakken in een keer zal ik nadenken, voor cijfers is dit idd wel handig ivm pta weken etc.

Ik krijg alleen dit:
easyme.nl

Dit domein (easyme.nl) is geregisteerd door een van onze klanten. Op dit moment is nog geen website op dit domein geplaatst. Probeert u het later nog eens.

:confused:Volgens mij is dit niet wat ik had moeten zien, of wel?:confused:

ja dat is de domeinbeheerder. soort van baas van alle sites die op deziweb staan geregistreerd. maar de site is gewoon off. denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan