Ebay zeer slecht bereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

pemade

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2001
Ik ben er niet zeker van dat de vraag in deze rubriek thuishoort, maar kan nergens anders iets vinden.Heb adsl van het net, en over het algemeen ben ik goed tevreden.
Ik ben een fervente bezoeker van ebay, en nu krijg ik de ebay pagina's (zowel nederland, duitsland als engeland) zeeeeer slecht geopend. Een pagina openen duurt soms meer dan een half uur !!
Andere pagina's worden wel gewoon geopend. Ik werk onder XP via Firefox, maar ook via IE gebeurt hetzelfde.
Weet iemand waar ik het moet zoeken?
(PS aan de indeling te zien is er op de site van ebay wel iets veranderd)

Je bent niet de enige met dat soort problemen. Je moet heel lang wachten totdat je er eindelijk op kan. Ik had vanmiddag op de community (prikborden) gekeken, en dat duurde laaaang, en daar zeggen ze dat het waarschijnlijk aan KPN ligt. (planet, hetnet gebruikers hebben er last van) Je kan denk ik niks anders doen dan afwachten. Dit is al 2 dagen zo.

Ik denk dat je zojuist 2 mensen hebt blijgemaakt. Mij in ieder geval wel. :D:thumb:

Bedankt, opgelost !!!!!!

Het probleem is opgelost door de voorgaande link (andere plek in het forum)
Door de verandering in de DNS werkt het weer. Nu alleen nog kijken of de instelling zo kan blijven staan of dat hij terug op automaat moet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan