Je gaat er goed op in.Ik zal wat duidelijker proberen te zijn.Er moeten voor een presentatie veel gelijksoortige gegevens worden verstrekt.Als:verzendkosten,wijze van betaling,feedback,garantie,prijs,al of niet direct kopen.Om dit gemakkelijker te maken heeft eBay eigen software t.w.Turbo Lister.Er zijn ook anderen die zich daar ook mee bezig houden o.a.Auctiva.
Een probleem is echter dat ze allemaal er van uit gaan dat je opereert vanuit de US.Dus worden er allerlei gegevens gevraagd die voor een Amerikaan vanzelfsprekend zijn maar voor een Nederlander niet.Daarbij komt dat,hoewel ik redelijk met Engels uit de voeten kan,de instucties zo gesteld worden dat je er geen chocolade van kunt maken.
Het lijkt mij gezien de technische en commercieele eigenschappen van Nederlanders haast onmogelijk dat er nooit een Nederlander er is opgekomen om zo iets in elkaar te knutselen.Eventueel mag het ook nog iets kosten.€50 per jaar?
Dus daar gaat het mij om.Misschien ben jij ,of een andere forum bezoeker op deze materie ingeschoten.
bedankt Sytske