ebuddy

Status
Niet open voor verdere reacties.

don drigs

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2010
Ik log me 1x in de maand wel is een x in op ebuddy, omdat ik gewoon msn dan niet voor handen heb.

Maar elke x als ik me nu gewoon op msn inlog dan blijft er achter mijn msnnaam staan dat ik online ben via ebuddy. nu heb ik geprobeert mezelf weer in te loggen en uit te loggen bij ebuddy, maar nu staat als ik online kom via msn, zelf 2 x achter mn naam dat ik online ben via ebuddy...

hoe kan ik dit weghalen? of verhelpen?

Volgens mij staat dat dan in je persoonlijke naam. Weet niet welke versie je gebruikt van messenger?

hahaha,
jij bent een held.. het is zo simpel.. maar totaal niet meer aangedacht, dat ik via opties idd ook mijn porsoonlijke naam kan wijzigen.
bedankt man!

vraag over ebuddy

hey
ik heb een probleem met ebuddy, ik heb mij daar een keer aangemeld maar nu hoor ik steeds van mijn contact personen op de gewone msn dat ik nog steeds op ebuddy zit, terwijl ik me daar heb afgemeld, zij kunnen mijn profiel foto ook niet zien maar een ebuddy plaatje, wat kan ik hier aan doen zodat het weer gewoon is, ik heb namelijk de nieuwe msn en daar ben ik niet te vreden over, kan ook geen oude meer downloaden:s

groetjes Bianca

hey
ik heb een probleem met ebuddy, ik heb mij daar een keer aangemeld maar nu hoor ik steeds van mijn contact personen op de gewone msn dat ik nog steeds op ebuddy zit, terwijl ik me daar heb afgemeld, zij kunnen mijn profiel foto ook niet zien maar een ebuddy plaatje, wat kan ik hier aan doen zodat het weer gewoon is, ik heb namelijk de nieuwe msn en daar ben ik niet te vreden over, kan ook geen oude meer downloaden:s

groetjes Bianca

Zoals hierboven is aangegeven kun je bij je persoonlijke instellingen de tekst van ebuddy verwijderen en er evt. een ander persoonlijk bericht neerzetten.
Wat betreft je afbeelding, deze zul je ook elke keer weer moeten veranderen wanneer je op ebuddy aangemeld bent geweest.

Hopelijk is dit het antwoord op je probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan