ecard direct openen in de mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchell

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Vraag ik heb een ecard gemaakt en wil deze versturen.

De bedoeling is
dat wanneer de ecard ontvangen wordt deze bij het openen meteen gezien wordt. Dus ik wil hen niet als bijlage versturen

Ik heb geen oplossing, tenzij dat je in HTML een mailbericht maakt dat de ecard is. Natuurlijk alle plaatjes inline includen (dus geen links naar externe plaatjes) etc.

Wat nog het makkelijkste lijkt te zijn is dat je Incredimail gebruikt, die je allerlei leuke tierelantijnen laat maken van je e-mails. [Ik gebruik Incredimail verder niet, dus stel je eerst goed op de hoogte wat je je ermee op je hals haalt, evt., want 'niets is gratis'.]

Overigens ben ik een enorme anti-fan van ecards, dus zou je mij zoiets sturen, dan ben jij nog niet jarig. ;):D
Heeft alles te maken met ecards van (bijv.) Hallmark die allerlei meuk bevatten, mij meermalen hetzelfde sturen en eigenlijk weinig meer zijn dan reclame met een sausje dat de zender er overheen heeft gezet. Natuurlijk goed bedoeld, maar voor mij (als ontvanger) een wolf in schaapskleren.
Ik geloof meteen dat jij andere bedoelingen hebt, maar bij ontvangst van ecards gaan bij mij de nekharen recht overeind.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Jep, een html mail, inderdaad.
Of je gebruikt mijn edit van zojuist, dus Incredimail uitproberen om te zien of die kan wat jij wilt.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan