That Guy
Meubilair
- Lid geworden
- 28 nov 2006
Beste allen,
een vraagje - ik wil dus een javascript-spelletje in een php pagina, zodat ik bijvoorbeeld de score in een database kan opslaan.
Punt: het spelletje (alleen BODY-javascript) werkt in een .html file goed, maar als ik het uit-echo in een php file, niet. Ik heb dus alle quotes ( " ) van slashes voorzien, maar dat werkt niet.
stukkie-code:
in de bron van de pagina staat alle code wel (dus de echo werkte wel)
stukkie bron:
maar allemaal achter elkaar. Kan dat het zijn? Ik heb voor het testen eerst ook gewoon de HTML bestand ge-included, dat werkte dus wel.
V. :thumb:
een vraagje - ik wil dus een javascript-spelletje in een php pagina, zodat ik bijvoorbeeld de score in een database kan opslaan.
Punt: het spelletje (alleen BODY-javascript) werkt in een .html file goed, maar als ik het uit-echo in een php file, niet. Ik heb dus alle quotes ( " ) van slashes voorzien, maar dat werkt niet.
stukkie-code:
Code:
echo "<SCRIPT type=\"text/javascript\">";
echo "var enemy = new MakeArray( width_n); // enemy positions";
echo "var wtime; // wait time";
echo "var score; // points";
echo "var gameover; // in case of gameover set to true";
echo "document.write( \"<FORM NAME='fm1'>\");";
echo "document.write( \"<INPUT TYPE='text' NAME='message' SIZE=20>\");";
echo "document.write( \"</FORM>\");";
echo "document.write( \"<FORM NAME='fm2'><TABLE>\");";
echo "for( var i=0; i<height_n; i++){";
echo "document.write( \"<TR>\");";
echo "for( var j=0;j<width_n; j++){";
echo "document.write( \"<TD><CENTER><INPUT TYPE='radio'></CENTER></TD>\");";
echo "}";
in de bron van de pagina staat alle code wel (dus de echo werkte wel)
stukkie bron:
Code:
<SCRIPT type="text/javascript">function MakeArray( n){this.length = n;for (var i = 1; i <= n; i++) {this[i] = 0}return this}var d0 = new Date();var r0 = d0.getSeconds();function poor_rand(){d1 = new Date();r0 = (r0 * r0 + r0 + d1.getSeconds()) % 3721 ;return r0 % width_n;}var height_n = 8;var width_n =5;var enemy = new MakeArray( width_n);var wtime;var score;var gameover;
maar allemaal achter elkaar. Kan dat het zijn? Ik heb voor het testen eerst ook gewoon de HTML bestand ge-included, dat werkte dus wel.
V. :thumb:
Laatst bewerkt: