Echo's in Windows Media Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

JaapJvanVeen

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2002
Onlangs wilde ik een televisieprogramma bekijken van een voorbije datum. Dit was het programma van maandag 29 januari van "De wereld draait door". Dit programma gebruikt Windows Media Player nu op niveau 11.

Allereerst valt op dat van elke datum twee lijnen zijn in Windows Explorer. Klikt men op een datum dan start Windows Media Player en even later nog en en nog een.... Men krijgt de uitzending dus meerdere malen door elkaar te horen.
zie:
http://www.nederland3.nl/uitzendinggemist/programma/de-wereld-draait-door/854

Ik gebruik Windows XP home SP2 met alle updates.

Wat kan er aan de hand zijn??

Overigens komt dit herhalen voor bij alle uitzendingen van "Uitzending gemist"

Ik weet niet wat het zou kunnen zijn, maar bij mij gebeurt het in ieder geval niet. :confused:

De link die je geeft "De wereld draait door" gebruikt bij mij niet WMP11, maar een Player van de omroep, zo te zien op Quicktime gebaseerd, maar dat is de vormgeving, ik weet het niet zeker. Het programma werd probleemloos getoond, er waren ook geen dubbele data verschenen. Zijn er bij jouw instellingen misschien twee players ingevoerd? Ik verzin ook maar wat.

playeromroepsy6.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb het wel eens eerder gehad. Moet je even kijken bij je geluidsinstellingen.

Start > Alle prog's > bureau..... > Enter.... > Volumeregeling.
Hier kan je extra opties in krijgen. Daar staat dan ook iets over een microphone. Als deze aan staat kan het geluid terug komen.
Als je een microphone heb en je praat daar in hoor je je zelf ook over de speakers.
Dit zou een probleem kunnen wezen.

Misschien je comp. opnieuw opstarten. Kijken of dit ook op een ander profiel is.

Ik heb het wel eens eerder gehad. Moet je even kijken bij je geluidsinstellingen.

Start > Alle prog's > bureau..... > Enter.... > Volumeregeling.
Hier kan je extra opties in krijgen. Daar staat dan ook iets over een microphone. Als deze aan staat kan het geluid terug komen.
Als je een microphone heb en je praat daar in hoor je je zelf ook over de speakers.
Dit zou een probleem kunnen wezen.

Misschien je comp. opnieuw opstarten. Kijken of dit ook op een ander profiel is.

't is het ook niet, ik gebruik een hoofdtelefoon.

Ik denk dat ik Internet Explorer eens moet herstellen, even nazien hoe dat moet.

UITHOORN!!!

lol =.=,, Dat zou niet het probleem moeten wezen. Misschien moet je ''Als je een legale versie van XP heb'' Windows Media Player 11 downloaden. En als je die al heb dan dan even v erwijderen en opnieuw downloaden! =]

Vraag is niet opgelost. Nog steeds dubbele lijnen op deze pagina maar kan nu wel naar een uitzending kijken zonder echo.
Bedankt voor de reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan